Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 De kan krype over når du er i kontakt med dyret. Anonymous poster hash: f42e2...777
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Jepp, fikk et tosifret antall flått på meg i løpet av natten når jeg delte seng med hunden min.. USJ!!! Anonymous poster hash: 53373...970
Bustetroll Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Jepp, fikk et tosifret antall flått på meg i løpet av natten når jeg delte seng med hunden min.. USJ!!! Anonymous poster hash: 53373...970 Hoh. Hunden min er 4 år, og fikk sin FØRSTE flått for en ukes tid siden.. Han sniker seg opp i senga på natta, men jeg koser han så mye at jeg uansett hadde kjent en flått. Jeg skal IKKE ha flått i hus! Grøss.. Sjekk hunden før du sover med den neste gang da vet du:P
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Jepp, fikk et tosifret antall flått på meg i løpet av natten når jeg delte seng med hunden min.. USJ!!! Anonymous poster hash: 53373...970 Hoh. Hunden min er 4 år, og fikk sin FØRSTE flått for en ukes tid siden.. Han sniker seg opp i senga på natta, men jeg koser han så mye at jeg uansett hadde kjent en flått. Jeg skal IKKE ha flått i hus! Grøss.. Sjekk hunden før du sover med den neste gang da vet du:P Det er 15 år siden. Var på pinseferie på ei øy som er kjent i Midt-Norge for flått pga. høyt antall hjort. Hadde langhåra liten hund den gangen som hadde løpt i lyngen hele dagen.. Tenkte ikke på at hu ble vertsdyr for et ukjent antall babyflått De fant meg tydligvis bedre å suge seg fast på enn hunden, så jeg våkna med små inngravde flått overalt. Nappa ut et par fra underlivet og. Måtte stå med speil og sjekke meg der nede. Hunden hadde ingen som var bitt fast. Har funnet en flått på min nåværende hund og ikke blitt bitt siden jeg var 15 år selv. Ufyselig!! Anonymous poster hash: 53373...970
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Grøss! HVORFOR leste jeg dette :/ haha, huff... Anonymous poster hash: 99678...6a9
scarecrow2011 Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Ja de kan krype over. Jeg bruker et middel som heter frontline på kattene og etter det har jeg ikke hatt flått på dem. Må fås på resept hos dyrlege.
Isola&Lille+julegave Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Det er blandt annet derfor det er så utrolig ekkelt å ha hunder i sengen!!! ÆSJ!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Takk for svar. Vi har en katt. Den får IKKE lov å gå inn på barna sitt soverom, og IKKE på vårt. Dyr skal ikke være i sengen. Den kan ligge på fanget og kose seg grønn i sofaen eller godstolen, men sengen er ikke hennes plass. Så, kom hjem fra jobb og tror du ikke katten hadde åpnet døren til soverommet vårt selv? Låg så fint å sov. Da jeg skulle løfte den opp og ta den ut, merket jeg ikke mindre enn 3 flått i pelsen. (ikke satt seg fast enda). Fikk heeeelt angst å panikk for at de har kravlet over på sengetøyet.. UGG! Anonymous poster hash: 99678...6a9
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Hehe Yuk! Hjemmet mitt er plettfritt til enhver tid og sengklær byttes ofte og til og med strykes her.. At min lille 1,5 kg hund med hår (ikke pels) bare oppå kroppen ligger i fotenden om natta er helt greit. Den har ikke utøy. Da er det heller jeg og mannen som står for utøy i senga med midd (som alle mennesker har). Flåtten trenger ikke noen dobbeltseng for å flytte over på nytt vertsdyr. Ligger den i fanget hopper de over like kjapt. Det som er min skrekk for tiden er dvergbendelormen i Sverige. Spis et infisert bær og få parasitt i kroppen på livstid! Anonymous poster hash: 53373...970
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå