Gå til innhold

Fotballfrue

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så fantastisk pen ! :)

Anonymous poster hash: c5cb5...5a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heldig hu ja :)

Anonymous poster hash: 2b59a...db8

Skrevet

Synes også hun er pen, men uten det fine, lange og velstelte løshåret er hun ganske ordinær synes jeg. 

Anonymous poster hash: 8ba95...afa
Skrevet

Hun er pen ja. Men syntes faktisk hun er penest naturlig, uten sminke. Hun har så skarpe trekk, og med rouge og leppestift og hele pakka blir hun så "stiv". Men helt naturlig syntes jeg hun er både søt og pen. 
Go natural!

Skrevet

Ingen naturlig skjønnhet. Hun har tatt operasjoner (det ser jeg da jeg har jobbet i bransjen), mye restylane, løsnegler, løshår, silikonpupper, fiksa på tennene. Blir så lite av henne igjen. På toppen av det hele kommer Photoshop.

Så nei, jeg syns ikke hun er nevneverdig vakker. Men jeg vet om mange andre :)

Anonymous poster hash: 5401a...2fd
Skrevet

Jeg synes hun ser helt normal ut. Pen er hun, men ikke WOWpen

Anonymous poster hash: 7d97c...bfa
Skrevet

Ingen naturlig skjønnhet. Hun har tatt operasjoner (det ser jeg da jeg har jobbet i bransjen), mye restylane, løsnegler, løshår, silikonpupper, fiksa på tennene. Blir så lite av henne igjen. På toppen av det hele kommer Photoshop.

Så nei, jeg syns ikke hun er nevneverdig vakker. Men jeg vet om mange andre :)

Du sprer dette ryktet fordi du "ser" det? Det VET ikke altså? F.eks. hvor ligger silikonen i de små puppene da? (ikke noe galt med små pupper) 

Skrevet

vel, mest misunnelig på kroppen jeg, egentlig ;)

og det at hu har råd til å kjøpe falske negler hele tida, og hår osv.. skulle gjerne hatt det ja :)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Ja, hun er en pen jente, ingen tvil om det.

Skrevet

Selvfølgelig ser hun bra ut på de oppdolla redigerte bildenehun legger ut av seg selv. Hvem tar alle disse bildene?

Inget problem å se så bra ut når det eneste man trenger å gjøre hver dag er å dille og dolle med seg selv og klærne sine etc....

Hun er jo levende malibu barbie!

Hurra for hardt arbeidende (med meningsfulle jobber) damer med tre barn på slep som fortsatt ser smashing ut, uten løshår og anoreksi kropp.

Anonymous poster hash: 41649...554

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Selvfølgelig ser hun bra ut på de oppdolla redigerte bildenehun legger ut av seg selv. Hvem tar alle disse bildene?

Inget problem å se så bra ut når det eneste man trenger å gjøre hver dag er å dille og dolle med seg selv og klærne sine etc....

Hurra for hardt arbeidende (med meningsfulle jobber) damer med tre barn på slep som fortsatt ser smashing ut, uten løshår og anoreksi kropp.

Jada, du ser sikkert flott ut du også.

Skrevet

Jeg synes ikke hun er mer enn normalt pen og søt, men hun har en fantastisk kropp!

Skrevet

Her ligger silikonen i de bittesmå puppene.

Er det ikke bare push-up da? :P Så stram bh at puppene tyter opp. Grunnen til at det ser ut som silikon er jo fordi hun ikke har fett på brystkassa annet enn bittelitt i puppene.

Skrevet

hu er nok veldig tynn ja, så tynn kommer jeg aldri til å bli -om jeg vil eller ei ;)

Men likevel så er hu flott, synes nå jeg.... er nok ikke det samme som å være 3 barns mor nei, MEN det er lov å synes noen er pene, og ta litt inspirasjon fra henne =) skal jo ikke bli LIK henne, det er jo ikke poenget !

flere som har sett hu i virkeligheten sier faktisk at hu er penere da, så ..

Skrevet

Faktisk mannen som tar bildene.

Synes jo det er litt komisk.

At hun rusler opp og ned innkjørselen og later som hun er Paris-modell, mens mannen febrilsk trykker på kameraet.

Men pen er hun!

Skrevet

At hun rusler opp og ned innkjørselen og later som hun er Paris-modell, mens mannen febrilsk trykker på kameraet.

Men pen er hun!

Haha, ser det for meg :P Synes også hun er pen da, heldig som har tid til å dulle slik med seg selv :) Her har jeg 10 min på badet med unger som henger rundt beina på meg. 

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Men pen er hun!

Haha, ser det for meg :P Synes også hun er pen da, heldig som har tid til å dulle slik med seg selv :) Her har jeg 10 min på badet med unger som henger rundt beina på meg.

Men vi har da vært der hvor vi hadde tid til det, vi også?

Hverdagen kommer nok til henne også selv om hun nok er over snittet interessert i å ta vare på seg selv midt i småbarnstiden også.

Jeg har en venninne som ser ut som hun er klar til å stille forran kamera når hun leverer i barnehagen (på en fin måte, altså, ikke overdrevent sminket eller kledd, men classy og lekker) og det hun gjør for å få tid til det er å stå opp en time før barna. Så det, som alt annet, kommer an på prioriteringer. Jeg prioritere en time under dyna og rekker såvidt litt mascara, hun prioriterer en time på badet og ser smashing ut. Ikkeno galt i noen av valgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...