Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Er 180 og veier 80 kg. Ingenting virker, men jeg vil ned 12 kg. Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 7d3e0...9f0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Ketolyse er jo for de som skal ned 10 kg eller mer. Det sies jo at dette ikke skal gjøres uten samråd med lege. Folk responderer veldig forskjellig på denne kuren. Det er en kur, men det er jo meningen at det skal ende opp i en endelig kostholdsendring. Jeg har forsøkt ketolyse med vekslende hell. Første gangen nådde jeg målet mitt, men etter barn nr to har jeg liksom ikke fått det til helt og kroppen har "gått i stå" og det funker ikke noe særlig denne gangen. Jeg har også ca 12 kg som skal av (nå er det 8 kg igjen). Det er mye å sette seg inn i ved ketolyse. Det krever store omlegginger og mye tid på kjøkkenet. Det kommer selvsagt an på hvordan kostholdet ditt er nå. Det beste er å lese mye om det og gå inn på f.eks ketolyse.no eller lavkarbo.no. Der er det folk med mye erfaring. Er det noe spesielt du lurer på? Anonymous poster hash: 36252...db4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Jeg gikk ned 14 kg på ketolyse. Fra 72 kg til 58 kg:) Brukte ca 6 mnd på dette. Hadde jeg ikke ammet nå så skulle jeg gjerne begynt det igjen. Anonymous poster hash: d77ac...c0e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Ketolyse er jo for de som skal ned 10 kg eller mer. Det sies jo at dette ikke skal gjøres uten samråd med lege. Folk responderer veldig forskjellig på denne kuren. Det er en kur, men det er jo meningen at det skal ende opp i en endelig kostholdsendring. Jeg har forsøkt ketolyse med vekslende hell. Første gangen nådde jeg målet mitt, men etter barn nr to har jeg liksom ikke fått det til helt og kroppen har "gått i stå" og det funker ikke noe særlig denne gangen. Jeg har også ca 12 kg som skal av (nå er det 8 kg igjen). Det er mye å sette seg inn i ved ketolyse. Det krever store omlegginger og mye tid på kjøkkenet. Det kommer selvsagt an på hvordan kostholdet ditt er nå. Det beste er å lese mye om det og gå inn på f.eks ketolyse.no eller lavkarbo.no. Der er det folk med mye erfaring. Er det noe spesielt du lurer på? Anonymous poster hash: 36252...db4 Takk for svar. Har lest endel og begynt å kjøpe inn matvarer. Bakte et brød idag med 1 karb pr skive, det ble kjempegodt. Ellers blir det steinalderbrød eller ikke brød i det hele tatt. Lurer egentlig ikke på så mye rundt selve dietten, mer om det er lett p holde seg motivert, hvor fort vekten går ned og h or lenge man holder ut. Planen min er å gjøre dette i 6 uker og deretter gå over til lavkarbo. Anonymous poster hash: 7d3e0...9f0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Jeg gikk ned 14 kg på ketolyse. Fra 72 kg til 58 kg:) Brukte ca 6 mnd på dette. Hadde jeg ikke ammet nå så skulle jeg gjerne begynt det igjen. Anonymous poster hash: d77ac...c0e Fantastisk! Gleder meg til å bli litt mindre;) HI Anonymous poster hash: 7d3e0...9f0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Ketolyse er jo for de som skal ned 10 kg eller mer. Det sies jo at dette ikke skal gjøres uten samråd med lege. Folk responderer veldig forskjellig på denne kuren. Det er en kur, men det er jo meningen at det skal ende opp i en endelig kostholdsendring. Jeg har forsøkt ketolyse med vekslende hell. Første gangen nådde jeg målet mitt, men etter barn nr to har jeg liksom ikke fått det til helt og kroppen har "gått i stå" og det funker ikke noe særlig denne gangen. Jeg har også ca 12 kg som skal av (nå er det 8 kg igjen). Det er mye å sette seg inn i ved ketolyse. Det krever store omlegginger og mye tid på kjøkkenet. Det kommer selvsagt an på hvordan kostholdet ditt er nå. Det beste er å lese mye om det og gå inn på f.eks ketolyse.no eller lavkarbo.no. Der er det folk med mye erfaring. Er det noe spesielt du lurer på? Anonymous poster hash: 36252...db4 Takk for svar. Har lest endel og begynt å kjøpe inn matvarer. Bakte et brød idag med 1 karb pr skive, det ble kjempegodt. Ellers blir det steinalderbrød eller ikke brød i det hele tatt. Lurer egentlig ikke på så mye rundt selve dietten, mer om det er lett p holde seg motivert, hvor fort vekten går ned og h or lenge man holder ut. Planen min er å gjøre dette i 6 uker og deretter gå over til lavkarbo. Anonymous poster hash: 7d3e0...9f0 Bare hyggelig! Jeg syns det var lett å holde seg motivert så lenge det viste på vekta at jeg gjorde noe. Tipper du vil miste noen kg ganske raskt, kanskje 3-4 før det vil stoppe og den virkelige vektnedgangen begynner. Man mister mye vann først. Jeg ble veldig tørst på den dietten. 15-20 karber om dagen er ikke mye og jeg drakk vann til den store gullmedalje. I tillegg ble jeg veldig klar over at man kunne lukte at jeg var i ketose og fikk et enormt behov for å tygge tyggis. Dette er jo ikke bra siden noen søtningsstoffer kan påvirke ketosen og ting stopper opp. Det skal også sies at jeg hadde sticks som jeg brukte for å sjekke om jeg var i ketose. Derfor fant jeg ut at jeg kom i ketose på mer karbohydratinnhold enn kun 20. 6 uker høres ut som et overkommelig førstemål. Det kan hende at du har gått ned fort og mye innen det at det er lurt at du ikke bråstopper, for da er det kjempelett å legge på seg igjen. Lykke til!! Anonymous poster hash: 36252...db4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Ketolyse er jo for de som skal ned 10 kg eller mer. Det sies jo at dette ikke skal gjøres uten samråd med lege. Folk responderer veldig forskjellig på denne kuren. Det er en kur, men det er jo meningen at det skal ende opp i en endelig kostholdsendring. Jeg har forsøkt ketolyse med vekslende hell. Første gangen nådde jeg målet mitt, men etter barn nr to har jeg liksom ikke fått det til helt og kroppen har "gått i stå" og det funker ikke noe særlig denne gangen. Jeg har også ca 12 kg som skal av (nå er det 8 kg igjen). Det er mye å sette seg inn i ved ketolyse. Det krever store omlegginger og mye tid på kjøkkenet. Det kommer selvsagt an på hvordan kostholdet ditt er nå. Det beste er å lese mye om det og gå inn på f.eks ketolyse.no eller lavkarbo.no. Der er det folk med mye erfaring. Er det noe spesielt du lurer på? Anonymous poster hash: 36252...db4 Takk for svar.Har lest endel og begynt å kjøpe inn matvarer. Bakte et brød idag med 1 karb pr skive, det ble kjempegodt. Ellers blir det steinalderbrød eller ikke brød i det hele tatt. Lurer egentlig ikke på så mye rundt selve dietten, mer om det er lett p holde seg motivert, hvor fort vekten går ned og h or lenge man holder ut. Planen min er å gjøre dette i 6 uker og deretter gå over til lavkarbo. Anonymous poster hash: 7d3e0...9f0 Bare hyggelig! Jeg syns det var lett å holde seg motivert så lenge det viste på vekta at jeg gjorde noe. Tipper du vil miste noen kg ganske raskt, kanskje 3-4 før det vil stoppe og den virkelige vektnedgangen begynner. Man mister mye vann først. Jeg ble veldig tørst på den dietten. 15-20 karber om dagen er ikke mye og jeg drakk vann til den store gullmedalje. I tillegg ble jeg veldig klar over at man kunne lukte at jeg var i ketose og fikk et enormt behov for å tygge tyggis. Dette er jo ikke bra siden noen søtningsstoffer kan påvirke ketosen og ting stopper opp. Det skal også sies at jeg hadde sticks som jeg brukte for å sjekke om jeg var i ketose. Derfor fant jeg ut at jeg kom i ketose på mer karbohydratinnhold enn kun 20. 6 uker høres ut som et overkommelig førstemål. Det kan hende at du har gått ned fort og mye innen det at det er lurt at du ikke bråstopper, for da er det kjempelett å legge på seg igjen. Lykke til!! Anonymous poster hash: 36252...db4 Tusen takk! Leste om dette med dårlig ånde ja.. Huff, det vil jeg jo helst unngå. Vel, håper på det beste og frykter det værste:) Anonymous poster hash: 7d3e0...9f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå