Gå til innhold

Kidden har væske i lungene.....erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han er 5 uker og surkler som besatt, gjort det siden han kom ut. Forrige uke var han tett, snørra og hosta om hverandre. Var hos legen, som sa han hadde væske i lungene som antagelig hadde forårsaket en infeksjon som igjen gjorde at han snørra.....

Skulle komme tilbake i morgen om han ikke ble bedre. Han kiker når han hoster, men frå er fin. Sov selvsagt hos legen, så han hørte ikke hosten.

Meeeeen, er det noe som har hatt barn med fostervann i lungene over lengre tid? Hvordan blir man kvitt det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen sa han mulig hadde en infeksjon, men han ville se an situasjonen?! Det er jaggu forskjell på leger! Vi ble sendt rett på intensiven da vår jente pustet litt fort (ikke veldig fort), og virket som hun surklet litt i lungene. Hun hadde infeksjon, og hun (vi) ble innlagt på sykehuset i en uke, da hun måtte ha antibiotika.
Mi jente ble født med fostervann i lungene, og da var det også rett på nyfødtintensiven for antibiotika i en uke. 

Anonymous poster hash: a981c...1cd
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med fostervann i lungene, men væske i lungene kan jo fort føre til lungebetennelse. Og det er jo ikke noe man vil at en på 5 uker skal få.

Jeg hadde dratt tilbake til legen uansett i morgen. Man bør ikke se det ann noe særlig med så små.

Stå på ditt og ikke gi deg.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk for svar...

Regner med han ville se ann fordi crp var normal, men han hoster som jeg gjorde når jeg hadde lungebetennelse.... Ikke noe godt for han stakkar.

Han gulpet fostervann i et par dager etter fødsel og. Men, han er jo frisk og rask ellers, ingen feber eller noe.

Skal tilbake i morgen ja.

Skrevet

Min eldste dro inn litt vann i lungene og surklet fælt.

Men hun ble tatt med på nyfødtavd og satt på antibiotika med en gang.

For å unngå lungebetennelse. Vi var innlagt en uke...

Stakkar lille gutten din

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Huff, hvorfor kunne de ikke sagt noe med en gang da? Han ble jo sjekket på sykehuset, men han surklet jo da også... Ingen som sa noe. Får håpe han kan få hjelp i morgen da. Ikke god den hosten

Skrevet

sendt deg en PM, dette har jeg desverre hatt mye erfaring med ;)

Skrevet

Kidden?

Anonymous poster hash: d2544...042
Skrevet

Kidden?

Snakkar om evne til å trekke ut essensen i eit innlegg..

God bedring til babyen, har ikkje erfaringar å bidra med..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kidden?

He he. DIB er fin sånn. Sønnen høres så fint ut, og padden til mannen skjønte ikke guttungen. :P

Skrevet

Kidden?Anonymous poster hash: d2544...042

He he. DIB er fin sånn. Sønnen høres så fint ut, og padden til mannen skjønte ikke guttungen. :P

Padden?

:P

God bedring til kidden :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kidden?Anonymous poster hash: d2544...042

Padden?

:P

God bedring til kidden :)

Ha ha, ja! Ipaden ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...