Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Hvordan føles det i kroppen/brystet når dere er skikkelig dårlige? Er veldig langt nede nå og jeg kjenner et trykk i brystet, hodet og har vondt i magen. Er også veldig ustabil i humøret. Aggressiv, lett irritert. Hvordan har dere det? Anonymous poster hash: 99e3c...d0b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Dytter for deg, jeg. Jeg kjenner et par som har diagnosen bipolar, men jeg vet ikke så mye om akkurat hvordan de føler det i kroppen. Vil gjerne også høre mer om det. Anonymous poster hash: 8e29f...1f0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Hvordan føles det i kroppen/brystet når dere er skikkelig dårlige? Er veldig langt nede nå og jeg kjenner et trykk i brystet, hodet og har vondt i magen. Er også veldig ustabil i humøret. Aggressiv, lett irritert. Hvordan har dere det? Anonymous poster hash: 99e3c...d0b Psykiateren sier at jeg er bipolar, men jeg er litt usikker på hvordan man er bipolar, så jeg vet ikke helt om jeg er det. Jeg har hatt noen dårlige perioder som starter med at jeg blir rastløs, irritabel, aggressiv, og har hatt noen små angstanfall innledningsvis (som om en hel maurtue holder til under huden på meg) med pustebesvær. Og så blir jeg sliten, fysisk og psykisk, deprimert, selvmedliden, overbevist om at ingen liker meg og dermed også en anelse konspiratorisk og skeptisk. Jeg har dommedagsfølelse i magen, dump magefølelse som om jeg har gjort noe galt. Det er viktig at jeg sover godt og ikke stresser. Jeg tror stress trigger humørsvingningene... Anonymous poster hash: f4af9...a3f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Jeg har ikke offisielt fått diagnosen , men er ganske sikker jeg lider av det er også langt nede nå. Kjenner det som om jeg går i tåke, sten i magen, konstant følelse av å være mistilpass og misfornøyd. Kjenner angst for morgendagen. Har utrolig vondt i hodet oh gråter lett. Anonymous poster hash: 06cce...2c3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Hei, jeg har bipolar type 2, kjenner meg godt igjen i det du skriver. Har god kontroll på sykdommen min nå, så merker mindre nå enn tidligere. Uro, irritasjon, fysisk ubehag i kroppen, hodepine, manglende energi, eller at jeg har for mye uro og energi er typisk. Sliter med søvn i perioder. Jeg er ufør pga diagnosen, faktisk fått det bedre etter jeg fikk uføre pensjonen min og slipper stress med bekymringer. Håper at jeg en dag skal klare å komme ut i jobb når barna blir større. Makter ikke arbeid og familie, prøvd gang på gang. Anonymous poster hash: 02484...b16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå