Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Ok: han er ekstremt selvopptatt, storhetstanker om seg selv. Er veldig hemmelighetsfull, aggressiv, skjeller meg ut og kaller meg stygge ting, ber meg dra til helvete når vi krangler, truer hele tiden med noe, feks at dette gidder jeg ikke flere ganger, du kan bare glemme å .... osv, kjip på pengene sine, sparer i "skjul" (tror han), separat økonomi selvfølgelig. Aldri kompliment, gode, varme ord, ingen klemmer (jeg bruker nemlig for mye sminke, så han gidder ikke), men kritikk er han veldig god på. Alt jeg gjør er galt, hvordan jeg oppdrar ungene, hvor rotete det er, at jeg ikke har ordnet ditt og datt. Sitter bare foran pcen eller tven hele kvelden og det går ikke an å føre en samtale med han. Han har voldtatt meg analt en gang ( stoppet etter en liten stund), holder mobil og pc veldig hemmelig, sletter alt av logger og sier jeg skal passe mine egne saker hvis jeg spør om noe. Kan smelle ting i bordet hvis jeg irriterer han for lenge. Styrter vin til maten på restaurant. Osv osv. Anonymous poster hash: fe6f2...b8b
Anne-B. Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Det som feiler ham er at han ikke kan forskjell på rett og galt, og du bør avslutte forholdet til ham før det er for sent.
Gjest Antarctica Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Hva som feiler ham? Stort sett ALT.
Poetika med K Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Han er en gjennomsyra drittsekk, det er det som feiler ham. Men jeg lurer på - hvordan svarer du ham? Jeg tenker at du finner deg i altfor mye, og at hvis han ikke våkner opp og skjerper seg så har du og ungene (er det hans barn forresten?) det bedre uten en sånn hustyrann. Fortell ham at han må ta en annen tone hvis han vil beholde deg og barna. Gjør han ikke det, så gjennomfør det! Skal du leve med en sånn mann så kommer du til å ende opp med å utslette deg selv bare for å please ham.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Høres ut som en dyssosial personlighet... Anonymous poster hash: 492ce...3ce
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Høres ut som en som mangler det meste av grunnleggende omsorg, omtanke og empati for andre. Legg beina på nakken og løp, du fortjener så mye bedre!! Anonymous poster hash: f17fe...24d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Høres ut som en som mangler det meste av grunnleggende omsorg, omtanke og empati for andre. Legg beina på nakken og løp, du fortjener så mye bedre!! Anonymous poster hash: f17fe...24d
håperpåvinterbarn Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Høres ut som et tilfelle som trenger profesjonell behandling. Men det viktigste spørsmålet er: hvorfor velger du å bli i dette forholdet? Eller kanskje enda viktigere: hvorfor utsetter du barna dine for denne mannen?
Major HotLips Houlihan Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Huff, tror man skal leite lenge etter noe som er RETT hos den mannen! Kom deg vekk før han ødelegger deg! Gjør han deg ikke lykkelig og ønsker deg alt godt, så er han ikke verdt sanda du står på engang.
Mononoke Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Hva feiler det deg som fortsatt er hos han og tillater han å behandle deg slik?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #11 Skrevet 9. august 2013 Hva som feiler han får en psykiater svare på. Det viktige er at han ikke er god mot deg, og at dine/deres barn vokser opp med et veldig dårlig forbilde. Hvorfor er du med denne mannen????? Anonymous poster hash: 4d0c9...ead
GeeGee Skrevet 9. august 2013 #12 Skrevet 9. august 2013 Denne mannen kan du ikke bli hos, for både din og barnas del. Planlegg, alliér deg med venner og familie. Finn ut hvor skal du bo, ordne penger til leilighet og depositum, evt bo hos venner eller familie i en overhangsperiode. Ta kontakt med famlievernkontoret og be om help. Be NAV trekke bidrag. Denne mannen er ikke bra for deg, og det er godt mulig at han er utro også, så mye som han forsøker å holde skjult for deg. Kom deg bort!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #13 Skrevet 9. august 2013 Høres ut som en i min familie, og han tror vi er psykopat.. Kom deg vekk nå! Men legg en plan først, ordne deg med penger/papirene du trenger/kontaktforbud.. Anonymous poster hash: e101f...504
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #14 Skrevet 9. august 2013 Han har du skrevet om før her, HI, og alle rådet deg til å gå fra han... Har du ENDA ikke gjort det? Stakkars stakkars barn som må vokse opp i det huset der Anonymous poster hash: 411b3...c91
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #15 Skrevet 9. august 2013 Psykopat vil jeg tippe. Gå fra han! Husk at barna dine lærer seg at måten han er på er den måten en mann skal behandle sin kone på. Ikke bra. Anonymous poster hash: b7b3f...a2e
Gjest SHOC Skrevet 9. august 2013 #16 Skrevet 9. august 2013 Han har voldtatt deg og du lurer på hva som feiler han? Du har bare to valg: Bli og la han fortsette og misshandle deg fysisk og verbalt, kanskje mister du ungene når/hvis han også begynner å misshandle dem. Eller at han dreper deg og de havner i fosterhjem. Reis, start på nytt. Skap et trygt hjem for deg og ungene, anmeld han for voldtekten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå