Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Ble helt på gråten og kvalm akkurat nå. Så tv2 nyhetene nå. Hvor syk og jævlig er du når du voldtar to 5 årige jenter!!! Bra de tok han! Anonymous poster hash: 1d552...f95
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Fy faen! Anonymous poster hash: 06431...b83
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Syke, syke, syke jævel!!!! Håper noen "tar seg av han" dit han kommer..... Anonymous poster hash: 77c40...8a2
megmegmeg Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Ja det er bra de tok ham! Er bare så idiotisk at han kommer ikke til å sone mer enn noen år toppen... Heia norge! Argh.
SnekkerPelle Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Vi tar han selv! Det er på tide å gjøre noe med dette samfunnet!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Ja er ikke ofte jeg tenker øye for øye, tann for tann. Men når d kommer til slike som han. Håper han får et he****e i fengsel! Anonymous poster hash: 1d552...f95
Gjest meg&mini Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Det er på høy tid at Norge innfører strengere straffer. Norske fengsler er jo forsåvidt ikke straff heller, men rehabilitering. Og det er så forbanna provoserende. Håper fengslet kryr av menn som igjen har sansen for menn som driver med overgrep mot barn! Håper denne mannen blir straffet for dette hver eneste dag i fengselet.
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Han skulle ha blitt kastrert med sløv skje(uten narkose ol selvsagt).
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Jeg håper navn og bilde av han lekker ut på nettet raskt, slik at dersom han bare får noen måneder inne, så kan man i det minste som sivil ta seg av saken selv. Eller slik at politiet ikke tør å slippe han ut fordi alle vet hvem han er og de er redde for at noen sivile skal ta seg av saken selv. Jeg har sverget en ed, at når barna mine blir eldre og selvstendige og flyttet ut, da skal jeg vie mitt liv til arbeid for å øke strafferammene for slike forbrytelser, og for å henge ut offentlig i media alle navn og bilder av sexforbrytere og mordere, slik at de er nødt til å bure seg selv inne. Faens syke dritt!!! Anonymous poster hash: b0538...4f3
Ugl@ ruger... Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Med tanken på gjentakelsesfaren så burde pedofile overgripere ikke blitt sluppet løs i samfunnet igjen overhode. Min ærlige og oppriktige mening. Sperr dem inne, enkelt og greit.
Siljemor90 Skrevet 8. august 2013 #12 Skrevet 8. august 2013 Har ikke sett nyhetene, men generelt i sånne saker så sitter som regel gjerningsmennene i egne avdelinger i fengselet. Det må de, for av alle kriminelle er de lavest på stigen. Mordere, vinningsforbrytere, voldtektsmenn, samtlige kriminelle, er det noe de ikke tåler, så er det pedofile. Og stakkars, de kan jo ikke bli behandla dårlig vet dere.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #13 Skrevet 8. august 2013 Hvordan er det mulig for en mann alene og voldta to små jenter? Kan det være en gjerningsmann til? Fy så skummelt det er blitt å la ungene leke ute selv i nærområdet.. Syke folk overalt!! Anonymous poster hash: c4801...447
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #14 Skrevet 8. august 2013 Det er helt fryktelig. Heldig, heldig, heldigvis trenger ikke "voldtekt" bety samleie. De kan likevel bruke den betegnelsen. Anonymous poster hash: ee85d...969
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #16 Skrevet 8. august 2013 så kan man i det minste som sivil ta seg av saken selv. Vel, det kan du egentlig ikke. Anonymous poster hash: b9e10...ac8
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #17 Skrevet 8. august 2013 Jeg blir så sint jeg nesten sprekker! Om noen voldtar mine barn torturer og dreper jeg syndern. Går gladelig i fengsel for det. Anonymous poster hash: dc448...c10
SnekkerPelle Skrevet 8. august 2013 #18 Skrevet 8. august 2013 Jeg ville gjort det for alle barn. Hadde jeg bare visst hvem de er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå