Gå til innhold

Babyshopping på Ebay...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er kjempespennende med alt som er å finne på ebay!!Men a og til orker jeg ikke lete i evigheter..så da lurer jeg på hva dere andre har kjøpt til baby på Ebay? Og var dere fornøyd??

Takker for alle tips:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leker fra Lamaze. Har en mistanke om at de er fake, men er like fine!!

Koster ofte 1/4 av prisen her

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvorfor tror du de er fake..? Kvaliteten eller? De er jo veldig kjekke og fine de lekene fra Lamaze..skal sjekke det ut hvertfall :) Takk for tips :)

Skrevet

De var veldig søte :)  Bare måtte kjøpe meg en løve, katt og sommerfugl..

Skrevet

Si ifra om du finner noe annet kjekt ;)

Skrevet

Sjekker prisene på Ebay på ALT fremfor norske nettbutikker. Babyutstyr, kamerautstyr, klær, sjokolade, sminke, acrylneglesett, ting til smokkesnor, tyllskjørt, madrass til barnevogn etc etc... Mye er 1/4 av prisen inkl frakt, men minuset er ventetiden som ofte er 3-4 uker om det er fra Australia, Asia, Kina osv. Men det er helt klart verdt det om det ikke har bråhast!

Skrevet

Et eksempel; to tyllskjørt i forskjellige priser i Norge og på Ebay:

Det ene koster 599 hos samogsofie.no inkl frakt i Norge.

mens det andre koster 40 norske kroner inkl frakt i hele verden på ebay.co.uk

Vi har sikker ti-tolv sånne skjørt fra ebay, de brukse både til lek og pynt! :P

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp stelleveske til lille tutta på ebay. Kostet under halvparten av det de selger de for på butikken. Veldig fornøyd med noe som er litt annerledes enn de plaine som jeg har sett på. Også har de jo noen som du kan ha med navn på. Det er litt kult! :)

Har også kjøpt billige wall stickers til barnerommet :)

Skrevet

Så lurt..!!Har sett litt på stelleveskene der, men vært litt usikker på kvaliteten..??!!  Var du fornøyd med den du valgte..?? Wallstickers er jo kjempekjekt og det har de jo godt utvalg av, så det skal jeg sikre meg derfra ;)

Takk for innspill :)

Flere..??

Skrevet

Nå har jeg ikke fått testet stellevesken enda siden hun ikke kommer før om noen uker... Men den ser ganske bra ut i sømmer og alt egentlig:) har en backup som vi arvet i tilfelle. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...