Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Utrolig trist Stakkars familien hennes!! Anonymous poster hash: 48589...5e9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Hva?? Det var forferdelig trist å høre! Nå må de høye herrer gjøre noe med ett system som overhode ikke fungerer!! Anonymous poster hash: a6b31...e51
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Så forferdelig. Anonymous poster hash: 56b00...95f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 En jævla snylter som ikke fikk det han ville med en gang. Stakkars familien hennes. Håper virkelig han får lang straff, men det gjør han ikke, han får noen år også er det rett ut for å snylte og plage en ny NAV ansatt Anonymous poster hash: 56b00...95f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Huff..dette kjenner jeg ordentlig på kroppen. Har jobbet i NAV, jobber nå i barnevernet. Opplevde en potensiell farlig situasjon denne uken, som ble anmeldt til politiet. Tenker tanker som "det kunne vært meg". Trist... Anonymous poster hash: 3744c...47f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 En jævla snylter som ikke fikk det han ville med en gang. Stakkars familien hennes. Håper virkelig han får lang straff, men det gjør han ikke, han får noen år også er det rett ut for å snylte og plage en ny NAV ansatt Anonymous poster hash: 56b00...95f Han får nok ikke fengselsstraff. De mener at han er veldig psykisk syk og er ikke i varetekt, men på en eller annen institusjon. Anonymous poster hash: d0fd9...206
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Helg jævlig! Kjenner to personer som jobber der, skummelt! Tanker går til familien ❤ Anonymous poster hash: 59354...e38
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Huff..dette kjenner jeg ordentlig på kroppen. Har jobbet i NAV, jobber nå i barnevernet. Opplevde en potensiell farlig situasjon denne uken, som ble anmeldt til politiet. Tenker tanker som "det kunne vært meg". Trist... Anonymous poster hash: 3744c...47f Ja, vi tenker alt for lite på sikkerhet i hverdagen. Jobber også i barnevernet og har oppigjennom funnet meg i flere farlige situasjoner som heldigvis har gått fint. Anonymous poster hash: a6b31...e51
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 Høres ut som om det er på tide av Nav ansatte og de på sosialkontoret og andre "utsatte" stillinger settes i bur. Neppe siste gangen et slikt angrep finner sted. Anonymous poster hash: 3620e...f44
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #12 Skrevet 8. august 2013 Huff..dette kjenner jeg ordentlig på kroppen. Har jobbet i NAV, jobber nå i barnevernet. Opplevde en potensiell farlig situasjon denne uken, som ble anmeldt til politiet. Tenker tanker som "det kunne vært meg". Trist... Anonymous poster hash: 3744c...47f Ja, vi tenker alt for lite på sikkerhet i hverdagen. Jobber også i barnevernet og har oppigjennom funnet meg i flere farlige situasjoner som heldigvis har gått fint. Anonymous poster hash: a6b31...e51 Vi finner oss i mye, ja. Men det er mange områder man kan tenke forebyggende, noe jeg mener er for dårlig der jeg jobber. Men vi jobber med det, og heldigvis blir uakseptable midler som klienter tar i bruk tatt på alvor, og anmeldt. Anonymous poster hash: 3744c...47f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #13 Skrevet 8. august 2013 Vi hadde muligheten til å "sitte i bur" før (og ta de vi kjente og var trygge på inn på kontor/møterom)... men etter reformen var det noen (som sikkert aldri har møtt "løse" psyke personer) som mente at åpne lyse rom ville virke forebyggende og mindre provoserende... Tror burene er på vei tilbake. Huff, det er helt vondt å tenke på! Anonymous poster hash: 5dd18...4cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå