Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Hvor lang tid må man regne med før kroppen er som før graviditeten? Anonymous poster hash: 30f42...77e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Helt som før kan en vel ikke forvente at den blir. Alt fra 3 til 12 måneder er vel vanlig før en føler seg mer eller mindre tilbake til seg selv. Anonymous poster hash: 0b4a0...5ca
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Jeg var heldig og var tilbake til normalen etter 2.-3.måneder. Da var gravidekiloene borte. Jeg fikk ingen strekkmerker, puppene er som før, ingen revner i underlivet og alt er som det var før jeg ble gravid. Anonymous poster hash: 421fd...95f
MammantilNurket Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Jordmoren min sa at det kunne ta opp mot et år før alt var i gjenge igjen. Tror nok alder, gener og hva slags form man var i før også spiller en rolle. Jeg hadde KS for 5 uker siden og er i kjempeform. Magen min blir mindre og mindre for hver dag og jeg føler meg faktisk freshere og mer "balansert" nå enn før jeg ble gravid
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Hmmm... Er 6 uker siden fødsel nå og magen forsvant med en gang. Har 2 kg som må bort, ser det er litt ekstra fett rundt magen. Tror dere jeg kan regne med at disse forsvinner "av seg selv"? Ammer ikke så forsvinner ikke der iallefall... Etter forrige fødsel veide jeg like lite etter kun en uke, men nå vil ikke disse to bort like fort. Ikke det at det er så stress, men bare lurer. Huden vil vel være litt slapp en stund sikkert... Anonymous poster hash: 30f42...77e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Hmmm... Er 6 uker siden fødsel nå og magen forsvant med en gang. Har 2 kg som må bort, ser det er litt ekstra fett rundt magen. Tror dere jeg kan regne med at disse forsvinner "av seg selv"? Ammer ikke så forsvinner ikke der iallefall... Etter forrige fødsel veide jeg like lite etter kun en uke, men nå vil ikke disse to bort like fort. Ikke det at det er så stress, men bare lurer. Huden vil vel være litt slapp en stund sikkert... Anonymous poster hash: 30f42...77e Huden strammer seg jo ikke opp av seg selv... For å få til det må du faktisk gjøre en innsats selv. Anonymous poster hash: a74b5...52f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Hvordan gjør man en innsats for å stramme selve huden?? Musklene er jo en ting, men huden kan man jo ikke gjøre noe med... Anonymous poster hash: 30f42...77e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Helt som før kan en vel ikke forvente at den blir. Alt fra 3 til 12 måneder er vel vanlig før en føler seg mer eller mindre tilbake til seg selv. Anonymous poster hash: 0b4a0...5ca Forvente og forvente, men jeg kjenner faktisk ikke en eneste mor som er opptatt av riktig trening og kosthold, som ikke har fått tilbake kroppen sin. Noen er heldige og får det uten å jobbe for det, men alle jeg kjenner med slapp mammakropp er av typen som anser grovbrød og norsk husmannskost som sunn mat, og tror zumba-klasser og trilleturer er trening. Og det er jo helt greit hvis de er fornøyde med mammakroppen, men for de som ikke er heldige med genene kreves det stort sett litt mer innsats enn som så. Hører mange sier magen er ødelagt av strekkmerker, men jeg har venninner med helt flat stram tigerstripemage, det er ingen grunn til at en mage med strekkmerker ikke kan bli like stram og flott igjen. Men klart, arrene vil jo være der. Anonymous poster hash: e6d15...cff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå