Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 NYC - 3 dager Washington DC - 2/3 dager Chicago - 3 dager Miami - 3 dager Cruise til Bahamas - 4 dager Miami - 3 dager Orlando 5 dager Bil i Miami og Orlando, så mulighet til å bevege seg. Er glad i å farte og vil gjerne oppleve mye på kort tid. Turen er ikke til meg, derfor lurer jeg på hva andre tenker? Blir det veldig mye på kort tid, eller greit for en som gjerne vil oppleve mye på 3 uker +? Cruiset reiser bare bestemte datoer, derfor blir oppholdet i Miami splittet på den måten, for ellers går det ikke opp med avreise- og hjemreisedato. Anonymous poster hash: bd744...03a
Himmel og hav Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Jeg synes det høres litt hesblesende ut.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 For min del er det andre steder en jeg hadde valgt ja bortsett fra orlando men der har jeg slekt Så hørtes ikke fristende ut for meg men regner med dette er steder du ønsker å oppleve. Så utfra det vil jeg si at det hørtes ut som veldig mye tid blir borte i å reise fra et sted til et annet og inn og utsjekking av hoteller. Jeg hadde nok valgt å kutte ut et sted ihvertfall og heller delt de dagene mellom de andre stedene. Men så er jeg en person som liker ro og tid Anonymous poster hash: 55531...094
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Er som sagt ikke jeg som skal reise, men det er steder den som skal få turen, ønsker å oppleve. Så turen er lagt opp etter steder hun selv har gitt uttrykk for at hun gjerne vil besøke. Er litt redd for at det blir litt hesblesende, selv om hun liker å farte. Usikker på hva jeg vil kutte ut i så fall. Hm... Anonymous poster hash: bd744...03a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Ville kuttet Orlando og heller tatt ekstra dager i NY Anonymous poster hash: 1dfbd...f6d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Hun har veldig lyst til Orlando, for å dra på Disney World og Universal Studios, så kan nesten ikke kutte ut det. Og NYC kutter jeg i hvert fall ikke Anonymous poster hash: bd744...03a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Jeg synes det høres fint ut jeg Men jeg liker å reise sånn da. Var selv to dager i Miami i fjor. Og ferien før der igjen varte i tre uker med 2-3 dager på hvert sted, helt supert! Anonymous poster hash: c89fa...84c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 For min del hadde det vært greit, for jeg er en rastløs person og orker ikke å være veldig lenge på et sted, men så er jo ikke alle som meg... Får tenke litt på det før jeg bestiller turen, men håper at farting skal gå greit, siden jeg vet at hun liker det. Anonymous poster hash: bd744...03a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå