Gå til innhold

Hva er det ekleste du har opplevd å finne i maten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på dette da en kamerat fortalte at broren hans hadde vært på et middagbesøk og kjent noe skarpt og hardt i maten.......og det var faen meg en svær TÅn**l!!

Jeg brakk meg så jeg nesten spøy. Jeg er veldig var på sånne ting... har jo hørt om de som har funnet døde mue og slikt i brød, en tann i pytt og panne poser.

Men hva er DIN eller noen du kjenner sin opplevelse rundt dette?

Selv teur jeg det verste jeg har funnet i maten må være den feite sorte og gulstripete larva på pizzaen til sønnen min, fra pizzabakeren!! :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En stor, svart gresshoppe i Risengrynsgrøt da jeg var liten. Oppdaget den heldigvis mens den lå i den tørre risen.

Anonymous poster hash: 4cd0a...3aa

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Negler, heldigvisfinger negler. Må sies at chili con Camel var litt sært i utgangspunktet ,men negler var dealbreaker. Lurer stadig på om kamel egentlig smaker godt hvis den blir tilberedt rett. Kenguru er i hvertfall godt riktig tilberedt sorry kengurumamma . Ellers viste dere at Australia er verdens største eksportør av kamel?

Skrevet

En taustump inni tyrkisk pepper kjærligheten. ...

Anonymous poster hash: e59e1...e71

Skrevet

Ikke noe verre enn et menneskehår på påskelammet. Sendte inn bilde til produsenten og ba den stramme opp sine ansatte, og de sendte 100kr i erstatning. Har også fått hår i maten på restaurant og null forståelse for hvorfor det ikke bare var å plukke det ut og spise maten. Siste gang vi gikk dit. Vi gikk derfra på sekundet.

Skrevet

Kjøpte sånn indisk ferdig mat på butikken merke Sarita eller noe. Fikk en fyrstikk i maten. En annen gang var vi på tusenfryd og fikk glasskår i pizzaen.

Skrevet

Anonymous poster hash: 84a50...630

Skrevet

Mange lange hår i en hamburger. Og da mener jeg MANGE! ÆSJ!!

Anonymous poster hash: d424b...9fd

Skrevet

Død veps i brødet og levende larve på salaten pizzaen.

Skrevet

En halv larve i ei pære...

Skrevet

Masse larver i ketchup, satt og skulle spise spaghetti da jeg plutslig ser at maten min lever :-o uggh. Og en bille en gang i salaten ikke like ekkelt som marken da

Skrevet

Kom til å tenke på dette da en kamerat fortalte at broren hans hadde vært på et middagbesøk og kjent noe skarpt og hardt i maten.......og det var faen meg en svær TÅn**l!!

Jeg brakk meg så jeg nesten spøy. Jeg er veldig var på sånne ting... har jo hørt om de som har funnet døde mue og slikt i brød, en tann i pytt og panne poser.

Men hva er DIN eller noen du kjenner sin opplevelse rundt dette?

Selv teur jeg det verste jeg har funnet i maten må være den feite sorte og gulstripete larva på pizzaen til sønnen min, fra pizzabakeren!! :/

Hva er TÅn**??

Anonymous poster hash: d4d2c...246

Skrevet

Ei karamellisert bille i sjokoladekalenderen..

Anonymous poster hash: e742a...f9f

Skrevet

Ingenting.. Så regner med jeg har knasket det i meg lykkelig uvitende.. ;)

Skrevet

Hehe tå n e g l

Klarer ikke si det engang. Hater det ordet!

Det jækligste er når resturantene og produsenter nekter.

Pizzabakeren la seg heldigvis langflate da jeg ringte. Fikk pengene tilbale for alle 3 pizzaene og det skulle bare mangle. Jeg mista apetitten og spiste ikkeno, for å si det sånn.

Hår er også noe av det jævligste!

Skrevet (endret)

Min egen mat... Not so much. Et par små hår her og der, men ikke noe verre.

Stakkars bikkja derimot, fikk levende matskål en dag.. 
DET er det ekleste jeg har sett i mitt liv tror. 

Minst 200 sånn maggot's, i en liten hundeskål.. Tok bilde, video, og leverte til butikken. 
Fikk gavekort på 200 kr:P 

Hadde fått mer, men siden jeg ikke ville ned i søppla, grave opp boksen igjen, og hente frem serienummeret under boksen, tok de meg ikke like seriøst.. 

Enda godt for dem, at bikkja ikke blei sjuk.

Endret av Skeptisimo
Skrevet

Kan ikke huske at jeg har funnet så mye ekkelt, men eldste mann hadde ei larve i eplet for ei stund siden. Han satt å tygde i seg ett grønt eple med en fin stilk på (trodde vi), det var bare det at stilken plutselig ble levende. Gjett om gutten skvatt da ja!

Hun minste har funnet MASSE små larver inni sukkererter engang, det var ganske ekkelt siden både hun å jeg hadde trykt iboss noen før hun tilfeldigvis åpnet ei å så inni den, blæææh!

Skrevet

Insekter i havregrynposen og snegle i issalaten (2 ganger)

Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Masse hvite larver i brokkoli og masse små biller i ei jordbær jeg bet av mens jeg kjørte bil. Havnet nesten i grøfta og måtte stoppe og spy!

Skrevet

Fant nylig en liten snegle , i to deler, i isbergsalaten jeg holdt på å kutte opp. Grøss!

Ellers fant jeg et hår i yoghurten en gang, hvis jeg er heldig, er det fra under en arm. Men det så stygt ut som et kjønnshår. Spy!!

Fikk masse varer og kokebøker som plaster på såret fra meieriet.

Og heldigvis var håret på toppen , jeg så det med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...