Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #26 Skrevet 9. august 2013 Svigermor fikk nettopp en slik vogn gratis fordi den er så gammel... Det er samme vogna bare med andre farger. Uansett var vogna overraskende god å trille Anonymous poster hash: ae183...0a1
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #27 Skrevet 9. august 2013 Kan jeg få spørre hvor mye de skulle selge den for? Jeg ville heller funnet en vogn fra dette århundre:) De skulle ha 1500 kr for den. Jeg har enda ikke kommet meg så langt at jeg har fått sjekket på finn hva så gamle vogner går for. Har selvfølgelig lyst på en nyere vogn, men har ikke funnet noe annet alternativ her vi er. Vogna skal stå hos mine foreldre slik at vi kan bruke den i ferier, så det er ikke så veldig nøye egentlig. Hadde ikke betalt mer enn 400-500 kr for den Anonymous poster hash: 29ba3...fff
Gjest Bjørketreet Skrevet 9. august 2013 #29 Skrevet 9. august 2013 Wowow... Altfor dyrt... At de tør å lyve så sinnsykt om hvor gammel den er, og selge den for den prisen der! Shit altså... Husk å sjekke bremsene og rust forresten, kanskje lurt på en såpass gammel vogn
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #30 Skrevet 9. august 2013 Er du gaal, du må ikke finne på å gi så mye for en så gammel vogn, uansett standen den er i. Hvis dere har det i ditt område, sjekk om du finner en kjøp og salg barneutstyr på facebook. På "min" blir det lagt ut gamle vogner (5-7 år) i god stand til 300 kr ol. Vogner fra 2010 går gjerne for en 1500 kr, så hadde aldri kjøpt denne for den prisen Sjekk finn! Anonymous poster hash: 9d0d6...fd9
Edelweis Skrevet 9. august 2013 #31 Skrevet 9. august 2013 Kjøpte nettopp en 10 år gammel simo for 1500. Den så veldig fin ut og var pent brukt. Så mye nyere ut enn denne. Synes forsåvidt at 1500 var mye for den vogna jeg kjøpte. Så denne hadde jeg ikke betalt mer enn max 500 kr for.
magica fra tryll Skrevet 9. august 2013 #32 Skrevet 9. august 2013 Den vogna hadde jeg ikke betalt noe særlig for. Kanskje 300 kr max. Jeg har kjøpt strøkne 2 år gamle vogner på finn for 1500,-
Serepta Skrevet 9. august 2013 #33 Skrevet 9. august 2013 Jo de kjøpte den ny fra en utstyrsbutikk, men den var nok ikke årets modell kanskje.
Gjest meg&mini Skrevet 9. august 2013 #34 Skrevet 9. august 2013 Kan jeg få spørre hvor mye de skulle selge den for? Jeg ville heller funnet en vogn fra dette århundre:) De skulle ha 1500 kr for den. Jeg har enda ikke kommet meg så langt at jeg har fått sjekket på finn hva så gamle vogner går for. Har selvfølgelig lyst på en nyere vogn, men har ikke funnet noe annet alternativ her vi er. Vogna skal stå hos mine foreldre slik at vi kan bruke den i ferier, så det er ikke så veldig nøye egentlig. Uff, du må ikke finne på å gi 1500 for den. Jeg hadde kanskje tatt 1000 Kr for vår Simo som er 5 år gammel. Kanskje mindre. Men det finnes mange vogner som er like gode, nyere og billigere. Du kan eventuelt etterlyse selv også Lykke til:)
Gjest meg&mini Skrevet 9. august 2013 #35 Skrevet 9. august 2013 Den vognen der hadde ikke jeg tatt betalt for:)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #36 Skrevet 9. august 2013 Takk for hjelpa! Da skal jeg vurdere om jeg skal prøve å få ned prisen eller finne ei anna vogn...Denne vognen er så gammel at man ikke skal betale for den. I tilfelle max 50 kr, som en symbolsk sum. Hvor mye vil selger ha? Anonymous poster hash: 04910...069
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå