Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Må bare ventilere litt. Nabobarna er her ofte, og i grunn kjekke unger som går godt over ens med våre. Men mannen og jeg blir sprø over at de ikke tar enkle beskjeder . Vi holderpå endel utenfor og rundt huset, barna er i skolealder og vi har sagt fra om at visse ting får de ikke lov til, det er også et område på tomta som er forbudt område, hele eiendommen er inngjerdet, så det er kun adkomst for de som er inne på eiendommen. Men det nytter faen ikke å si fra, gang på gang må vi gi ny beskjed, de gjør også endel tøys som å grise til utenfor med jord og vann på plattinger ol. Jeg føler jeg må gå etter dem hele tiden. Nå holder jeg på å eksplodere her, nå har de gravd et digert hull i plena mens mine unger var inne en tur for å spise middag ( de hadde akkurat spist middag selv). Jeg koker! Mannen er heldigvis ikke hjemme, tror han hadde tilta, plenen er hans store stolthet og han er hagefantast. Jeg sente hjem nabobarna, sa at dette ikke var pent gjort og kommer til å ta en prat med foreldrene om dette her, lurer litt på hordan jeg skal ordlegge meg. Mine barn er dypt sjokkert, aldri noe problem med dem av denne type, greit at de leker og herjer, men å ødelegge leker, grise til rundt om og grave i plenen og plukke alle rosende i rosebeddet bør barn i skolealder forstå ikke er ok. Anonymous poster hash: fe2c1...385
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Oj jeg hadde blitt rasende og sagt at jeg ikke ville ha dem på besøk neste uke. Så ville jeg tatt det opp med foreldrene at de gjenntatte ganger ikke respekterer grenser. Problemet er desverre at de sikkert ikke har grenser hjemme eller har totalt inkonsekvente foreldre slik at de ikke helt forstår hva en grense er. Den eneste måten de kan lære det på i forhold til dere er atere er konsekvente og sender dem rett hjem hver gang de gjør noe dere ikke aksepterer. Anonymous poster hash: 020ca...bb9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Foreldrene virker veldig trivelige, de er i 40årene og endel eldre enn oss. Men har det inntrykket at de nok ikke er de strengeste. Ungene er ikke slemme, men de gjør så mye rart og dumt som irriterer og frustrerer oss. Synes det blir så lite trivelig å måtte oppdra naboens barn. Anonymous poster hash: fe2c1...385
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Kanskje de bare ville sedda nåen jårpla. Anonymous poster hash: e5869...da3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå