Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Noen som har prøvd å lage kjøttkaker med annet enn ku-melk? Hvordan blir smaken? Anonymous poster hash: 86562...ba3
☆☆☆ Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Går faktisk ikkje så verst med buljong (vatn + ørlite pulver)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Gutten min tåler ikke egg heller. Har egg- og melkeallergi. Kan prøve med buljong, men bruker det i sausen også da. Så tenkte at det ble litt for lik smak. Har lyst til at han skal få smake på kjøttkaker. Hi Anonymous poster hash: 86562...ba3
beibilykke Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Gutten min tåler ikke egg heller. Har egg- og melkeallergi. Kan prøve med buljong, men bruker det i sausen også da. Så tenkte at det ble litt for lik smak. Har lyst til at han skal få smake på kjøttkaker. Hi Anonymous poster hash: 86562...ba3 Ta kun karbonadedeig bland litt vann i, og tilsett finkuttet løk og litt andre godsaker som gutten liker. Stek de og hiv de oppi buljongsausen.blir nok kjrmpe godt
☆☆☆ Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Gutten min tåler ikke egg heller. Har egg- og melkeallergi. Kan prøve med buljong, men bruker det i sausen også da. Så tenkte at det ble litt for lik smak. Har lyst til at han skal få smake på kjøttkaker. Hi Anonymous poster hash: 86562...ba3 Om du har ei oppskrift som funkar utan egg er det jo berre å prøve. Men ikkje overdriv med buljongpulveret, oversalta kjøttkaker er pyton
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Vi har brukt havremelk i matlaging, også i kjøttkaker. Funker som bare det! Havremelk er også supert i bakst, særlig hvetebaksten blir ennå bedre enn da vi brukte vanlig kumelk.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Tusen takk for svar jenter. Setter stor pris på det. :-) Har alltid lagd med melk og egg, men da blir det allergivennlige kjøttkaker på søndag. Blir spennende... HI Anonymous poster hash: 86562...ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå