Polina-pia Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Jeg har gått glipp av noen episoder...dritt-dekoder:/ Gidder noen å fortelle hva som har skjedd med Dex? Enn Ruby og faren til Casey..har det skjedd noe der? Takk:)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Dex har vært i en bilulykke forårsaket av ruby. Ruby er derfor i fengsel. Far brax er skutt og drept av sin yngste sønn. Anonymous poster hash: b360c...cc4
Tante_Esel Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Ruby kuttet bremsevæska på bilen til Indy, Dex lånte blinen til Indy, og klarte ikke bremse, kom i koma... Ruby er nå i fengsel, men ikke i sommerbay. Casy ble tvunget til å drepe enten sin egen far, eller han som var vitne til ranet de utførte.. case frepte ppappan sin, og er i fengsel..
Polina-pia Skrevet 8. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2013 Shit..mye man går glipp av på kort tid! Takk:)
HeltAnonym Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Whaaat? Har også gått glipp av et par uker.. Hadde et håp om det skulle gå bra med casey..
Line-mamma til to herlige Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 skriv home and away 5580 ca å oppover på google , så kommer det opp episoder fra ca der vi er nå på tv;) haha , jeg er litt home and away nerd å ser det aldri på tv mer da jeg ligger et godt stykke forran:-D
bebis *aug09*juni12* Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Se her ja.. Jeg som har savna sumo abonnement mitt! Hehe. Vet hva jeg kommer til å finne på i helga ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå