Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Jeg har begynt å jogge/powerwalk nå. Har gjort det de 3 siste dagene. Og hver dag etter joggeturen svetter jeg så sinnsykt, selvom jeg har dusjet og roet ned. Skal sies at jeg er overvektig, men tar nå tak i problemet. Jeg har også kuttet ut all godteri. Hvorfor sitter jeg her å svetter som en gris når det eneste jeg har gjort er å lage middag til meg og poden å vasket opp etter middagen. Jeg svetta aldri av så lite før jeg begynte med disse joggeturene mine. Er det noen som vet hva det kommer av? Anonymous poster hash: 2256a...7fc
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Er nok forbrenningsanlegg din som øker ;-) så det er jo bare positivt! Kan tenke meg at dette er en overgangsperiode. Stå på! Anonymous poster hash: f3eba...09a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Autokorrektur er gøy.... Forbrenningen din som øker skulle det stå Anonymous poster hash: f3eba...09a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Ville bare si: så flink du er!! Stå på videre Anonymous poster hash: 5052a...2a3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Takk for svar dere Da satser jeg på at det gir seg litt etterhvert. Men ja, det er jo bare bra om forbrenningen min blir bedre Anonymous poster hash: 2256a...7fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå