Gå til innhold

Naboene hadde fest i natt. Med barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De var vel fire-fem voksne som satt og drakk. Fire barn sprang rundt å hylte å lekte i hagen til i ett tiden. Minste er rett over to år. Er dette forsvarlig?

Anonymous poster hash: d28fe...9fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fire fem voksne som tar seg en øl eller to eller fire fem voksne som var dritings? Det kommer jo litt an på gjør det ikke?

Skrevet

Jeg vil si det ikke er forsvarlig. Hva føler du, HI?

Anonymous poster hash: 66023...adc

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Det spørs helt på mengden.

Å sitte og kose seg i hagen mens barna løper rundt er ok, å drikke seg beruset er selvsagt ikke ok.

Skrevet

Jeg ser ikke noe problem med dette så lenge ingen blir overstadig beruset/full, utagerende eller støkig. Syns kanskje det ble en smule sent for den minste, men det er ferietid, og hvis dette ikke er noe som skjer til stadighet ser jeg ingen problemer med det.

Skrevet

De festet vilt eller tok et par glass vin hver?

Det er nemlig forskjell på det.

Gjest sussie77
Skrevet

Det er stor forskjell på fyllesfest og noen voksne som sitter og drikker litt vin. Kanskje litt sent for minste, kan være at barnet ikke ville sove.  Og hvis ikke det er en vane, så er vel det helt ok.

Skrevet

En av de var drita full (datt overende i hagen noen ganger) de andre virket ikke så fulle. De har bodd her ett år. Har skjedd ett par ganger. Føles ikke bra å se på.

Skrevet

Ikke ok ifølge meg!

Anonymous poster hash: 3d740...ca8

Skrevet

Jeg er enig i at det ikke er bra at noen blir så full at de raver, men føler fortsatt at det har noe å si om det skjedde mens barna var våken og tilstede, eller etter at dem sovnet. Alt er relativt......

Skrevet

Å rave rundt foran ungene er selvsagt ikke greit.

Skrevet

Herregud. Når vi var små hadde mamma symøter med alkohol og kos, men ikke noe stående fest akkurat.

Og på nyttårsaftene pleide 3 familier å bytte på feiringa og selvsagt ble det litt alkohol på de voksne.

Jeg har overhodet ikke tatt skade av det og husker det bare som sosialt og koselig.

Men skikkelig dritings og fyllefester hadde de aldri med oss i hus.

Skrevet

En av de var drita full (datt overende i hagen noen ganger) de andre virket ikke så fulle. De har bodd her ett år. Har skjedd ett par ganger. Føles ikke bra å se på.

Da er det IKKE greit. Hva tenker du å gjøre med det?

Anonymous poster hash: 66023...adc

Skrevet

gå inn og les på: avogtil.no

kan være du finner svar på det du lurer på,og kanskje det finnes tips til hva du kan gjøre videre.

Anonymous poster hash: 955c7...1ea
Skrevet

Har snakket med naboen i dag. De hadde hatt besøk av noen venner med barn. Damene hadde bare hatt noen glass vin, men mennene ble ganske fulle. Men ikke dritings før de minste barna sov. Så det var kanskje ikke så ille som jeg først antok.

Skrevet

Det er sommerferie. Regner med at foreldrene hadde feriebesøk og at det hører til unntaket at barna er oppe så lenge.

Så lenge de voksne ikke var fulle, helt greit.

Anonymous poster hash: bdc75...c51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...