Gå til innhold

Mannen synes jeg ser fæl ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, ikke noe moro å være meg om dagen. Kroppen bærer preg av å ha født 3 barn, ja det skal jeg ikke legge skjul på. Minste er 3 måneder og jeg jobber med å komme i form. Enkelte dager føler jeg med skikkelig nedfor og fæl. Skulle ønske mannen min kunne si noe fint til meg da, men isteden sier han at neste sommer skal jeg få ta bukplastikk og silikon. Jeg trodde jeg var helt ok utseendemessig, men må ærlig innrømme at jeg føler meg stygg nå.

Anonymous poster hash: 9cadc...dc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy søren, mannen din høres usannsynelig stygg ut som kan si noe sånt. Æsj!

Vedder på at han ikke er mr perfect selv heller...

Anonymous poster hash: 13f8f...9bc
Skrevet

Du får ta igjen med samme mynt. Spør om han kan dra til legen for å få seg større pikk. Eller du kan si at du er heldig som kan gjøre noe med kroppen din, men så stygg personlighet som han har er det verre å endre på.

Anonymous poster hash: 0ef23...103
Skrevet

og kor perfekt ser eigentleg denne herren ut då?  I hovudet manglar det iallefall ein del..!

Skrevet

Huff, glad mannen er glad i kroppen min og meg sånn som dem er. Har også 3barn, tok litt tid etter nr 3, men den kom seg mye. Jeg var ikke så glad i strekkmerker, slapp mage og post-amme puppene, men med tida har kroppen kommet seg naturlig. Merkene har lekna, huden blitt strammere og puppene har fylt seg litt ut av seg selv. Plastisk kirurgi har aldri vært tema, mannen min er motstander sv silikonpupper, ekte er best i hans øyne. Vi blir eldre, tror kansje mannen din er litt umoden HI.

Du er nok helt fin som du er, ikke operer deg for hans del i hvertfall.

Kjenner en dame som nesten døde på operasjonsbordet da hun skulle både legge inn silikonog ta fettsuging. Hun sa at hun aldri hadde gjort det hadde hun vist. Har fått Tore problemer med helsen etterpå og lur aldri helt frisk igjen.

Anonymous poster hash: c3547...8da

Skrevet

Veldig lett å si, men han fortjener ikke å ha noen som helst påvirkning på deg. Du har bært frem 3 barn, noe han burde være takknemlig for siden han nok ikke hadde gått med på å bytte ;P Han burde elske deg for den du er! Hvis ikke, er han en dust! 

Anonymous poster hash: ea24b...138
Skrevet

Huff det høres fryktelig trist ut.

Minste her er også 3 mnd og jeg har mange kilo igjen til jeg er fornøyd. Likevel viser mannen meg hele tiden at han liker meg som jeg er uansett. Jeg har dårlig selvtillit men han får meg aldri til å føle meg stygg. Er det ikke sånn det burde være?

Rist mannen din litt i nakken, er han så perfekt han da?

Skrevet

Fy faan for en drittmann!!! Ser han selv ut som en hunk da? Hvis ikke? Svar med samme mynt. Det er jo uansett en grunn til at du er blitt forandra, barna deres! Du får la han betale for ny kropp ( om du selv føler for det) noe jeg ikke tror du trenger , og så bye bye bytte han ut etterpå haha

Skrevet

Æsj, ikke noe moro å være meg om dagen. Kroppen bærer preg av å ha født 3 barn, ja det skal jeg ikke legge skjul på. Minste er 3 måneder og jeg jobber med å komme i form. Enkelte dager føler jeg med skikkelig nedfor og fæl. Skulle ønske mannen min kunne si noe fint til meg da, men isteden sier han at neste sommer skal jeg få ta bukplastikk og silikon. Jeg trodde jeg var helt ok utseendemessig, men må ærlig innrømme at jeg føler meg stygg nå.

Anonymous poster hash: 9cadc...dc0

Tilby ham hårtransplantasjon!

Anonymous poster hash: b44b7...430

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...