Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Jeg har begynt å date en mann nå, ting har gått veldig sent med han noe som har gjort at jeg har begynt å tenke veldig. Han har 2 unger fra før som han står på pinne for og det er vel og bra det, men kan se i fremtiden at kanskje kjæreste er noe han ikke pioriterer. Jeg har ett barn selv og selvfølgelig kommer unger først. Men tenker at han hjelper eksen med alt mulig hele tiden og hjelper med penger utenom bidrag (dette har han sagt til meg, samt han betaler mye av klærne osv til ungene) han har unger med to forskjellige på veldig kort tidsrom. En annen ting er at familien hans har mye sykdom, arvelig belastede sykdommer. Han har litt problemer selv og men ikke på langt nær så mye som resten av familien. Jeg kan ikke noe for det men tenker litt sånn er det en slik fremtid jeg vil ha...altså med så mye sykdom osv... Jeg har ikke utviklet mye følelser for han enda, men det kan skje tror jeg...men disse to tingene stopper meg litt egentlig.. hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: e53f4...dfa
Ugl@ ruger... Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Huff, så ille, en ansvarlig far som har noe arvelig belastet sykdom i familien....løp for livet! Helt ærlig, hvis sånt gir deg kalde føtter så er du ikke forelska nok.
Sint naken biltyv Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Ja fysj, ikke rart de tinga her stopper deg!! Herregud, tenk å stille opp for barna sine a!? Han hadde jeg dumpa med en gang!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 jeg syns det er kjempebra å stille opp for barna sine og det skrev jeg jo og. Hvis det hadde blitt til at vi hadde flyttet sammen kunne jeg ønske at barna hans bodde der hele tiden, det er ikke det som er problemet. Problemer er at han hele tiden må kansellere våre planer siden han plutselig må ha barna og det har skjedd 6 ganger de siste 4 ukene hvor han har hatt barnefri (les ferie) i 2 av de. Ja dt med sykdom er noe jeg tenker over. Selvfølgelig kan uforutsette ting skje også med meg, men som sagt så tenker jeg litt fremtid... Anonymous poster hash: e53f4...dfa
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Jeg hadde avsluttet. Men der er nå meg Anonymous poster hash: 76d1e...605
*Lissi* Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Hadde avsluttet. Om du vegrer deg allerede nå, hvordan tror du det blir om feks. 5 år? Når forelskelsen har dabbet av og hverdagen har innhentet dere. Og han står på pinne for to ekser og barna? Flott at han stiller opp for de. Men, sikkert et irritasjonsmoment for deg, siden du legger merke til det allerede nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå