Gå til innhold

I dag skal vi ha PØLSER til MIDDAG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, det skal vi!

Pølser, lomper, brød (hvitt, vanlig pølsebrød, IKKE grovt) og potetstappe fra POSE! Ikke en eneste grønnsak.  :blink:

Masse ketchup og sennep skal vi dynge på og ungene kommer til å kose seg noe voldsomt. :P

Dette gjør vi minst en gang i måneden (JA, vi er noen gale mennesker!) Jeg velger å være anonym da jeg skriver dette, for ellers vil vel dere tilkalle barnevernet og vi vil bli fratatt barna fordi vi setter barnas liv i fare.

Jeg har et lite håp om at barna mine kommer til å leve til de blir gamle, men siden de spiser noen pølser innimellom er det vel ikke noe håp for at det kommer til å skje.... Jeg er 43, har spist pølser noen ganger i måneden, så jeg lever vel på lånt tid antagelig.

Litt merkelig at blodtrykket mitt er som en 20-åring selv om jeg er høygravid (ble gravid på naturlig vis), vekta mi er nå bikket 65 kg, og formen er tipp-topp. Jeg har ikke diabetes engang! Men plutselig ligger jeg der, tenker jeg, død som en sild, etter all pølsespisinga mi!  :lol:

Anonymous poster hash: ba363...ebb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. Er dette ment for å provosere, eller for å vise at dere er omtrent som alle andre som bor i dette landet? Tror de som aldri serverer pølser er i absolutt mindretall.

Anonymous poster hash: ea794...b67
Skrevet

Vi skal også! Skal i bursdag da :-p men vi hadde pølser i hvitt brød med ketchup og masse sprøløk til middag for kort tid siden :D

Anonymous poster hash: 13522...d1d

Skrevet

Gratulerer. Er dette ment for å provosere, eller for å vise at dere er omtrent som alle andre som bor i dette landet? Tror de som aldri serverer pølser er i absolutt mindretall.

Her inne virker det som om de som spiser pølser er i mindretall, for det er visst ikke mat...

Skrevet

Her inne virker det som om de som spiser pølser er i mindretall, for det er visst ikke mat...

Selvsagt er vi i flertall. Det er bare det at de som er hysteriske og tror ungen dauer av en pølsebit i ny og ne nødvendigvis vil engasjere seg mer i debatten enn oss som er mer rolige mødre.

Skrevet

Det er ikke krise å spise pølser til middag en gang i ny og ne. Men flere ganger i måneden blir fort en gang i uka, sånn i gjennomsnitt. Og hvis du syns at det er greit å spise en gang i uka så kan man tenke seg hva resten av ukesmenyen består av.

Anonymous poster hash: db0c6...90e

Skrevet

Det er ikke krise å spise pølser til middag en gang i ny og ne. Men flere ganger i måneden blir fort en gang i uka, sånn i gjennomsnitt. Og hvis du syns at det er greit å spise en gang i uka så kan man tenke seg hva resten av ukesmenyen består av.

Anonymous poster hash: db0c6...90e

Ja, da består selvsagt ukesmenyen resten av uken av sunnere alternativer! Er ikke dum heller!

Skrevet

Hehe, vi skal også ha pølser:) røkt kjøttpølse fra gilde i pitabrød:)+ no gr.saker.

Vi overlevde sist gang, så satser på det går greit denne gangen også:)

Er selv 41 og har spist noen pølser opp i gjennom..

Anonymous poster hash: bc536...e91

Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Hehe, vi skal også ha pølser:) røkt kjøttpølse fra gilde i pitabrød:)+ no gr.saker.

Vi overlevde sist gang, så satser på det går greit denne gangen også :)

Er selv 41 og har spist noen pølser opp i gjennom..

Anonymous poster hash: bc536...e91

Haha, godt å høre at vi er flere over 40 som fortsatt lever til tross for noen pølser i ny og ne!  :D

Skrevet

Å herre, hvil i fred sier nå bare jeg:O

Anonymous poster hash: df549...937

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...