Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Jepp, det skal vi! Pølser, lomper, brød (hvitt, vanlig pølsebrød, IKKE grovt) og potetstappe fra POSE! Ikke en eneste grønnsak. Masse ketchup og sennep skal vi dynge på og ungene kommer til å kose seg noe voldsomt. Dette gjør vi minst en gang i måneden (JA, vi er noen gale mennesker!) Jeg velger å være anonym da jeg skriver dette, for ellers vil vel dere tilkalle barnevernet og vi vil bli fratatt barna fordi vi setter barnas liv i fare. Jeg har et lite håp om at barna mine kommer til å leve til de blir gamle, men siden de spiser noen pølser innimellom er det vel ikke noe håp for at det kommer til å skje.... Jeg er 43, har spist pølser noen ganger i måneden, så jeg lever vel på lånt tid antagelig. Litt merkelig at blodtrykket mitt er som en 20-åring selv om jeg er høygravid (ble gravid på naturlig vis), vekta mi er nå bikket 65 kg, og formen er tipp-topp. Jeg har ikke diabetes engang! Men plutselig ligger jeg der, tenker jeg, død som en sild, etter all pølsespisinga mi! Anonymous poster hash: ba363...ebb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Gratulerer. Er dette ment for å provosere, eller for å vise at dere er omtrent som alle andre som bor i dette landet? Tror de som aldri serverer pølser er i absolutt mindretall. Anonymous poster hash: ea794...b67
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Vi skal også! Skal i bursdag da :-p men vi hadde pølser i hvitt brød med ketchup og masse sprøløk til middag for kort tid siden Anonymous poster hash: 13522...d1d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Gratulerer. Er dette ment for å provosere, eller for å vise at dere er omtrent som alle andre som bor i dette landet? Tror de som aldri serverer pølser er i absolutt mindretall. Anonymous poster hash: ea794...b67 Her inne virker det som om de som spiser pølser er i mindretall, for det er visst ikke mat... Anonymous poster hash: ba363...ebb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Gratulerer. Er dette ment for å provosere, eller for å vise at dere er omtrent som alle andre som bor i dette landet? Tror de som aldri serverer pølser er i absolutt mindretall. Anonymous poster hash: ea794...b67 Her inne virker det som om de som spiser pølser er i mindretall, for det er visst ikke mat... Anonymous poster hash: ba363...ebb Selvsagt er vi i flertall. Det er bare det at de som er hysteriske og tror ungen dauer av en pølsebit i ny og ne nødvendigvis vil engasjere seg mer i debatten enn oss som er mer rolige mødre. Anonymous poster hash: ea794...b67
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Det er ikke krise å spise pølser til middag en gang i ny og ne. Men flere ganger i måneden blir fort en gang i uka, sånn i gjennomsnitt. Og hvis du syns at det er greit å spise en gang i uka så kan man tenke seg hva resten av ukesmenyen består av. Anonymous poster hash: db0c6...90e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Det er ikke krise å spise pølser til middag en gang i ny og ne. Men flere ganger i måneden blir fort en gang i uka, sånn i gjennomsnitt. Og hvis du syns at det er greit å spise en gang i uka så kan man tenke seg hva resten av ukesmenyen består av. Anonymous poster hash: db0c6...90e Ja, da består selvsagt ukesmenyen resten av uken av sunnere alternativer! Er ikke dum heller! Anonymous poster hash: ba363...ebb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Hehe, vi skal også ha pølser:) røkt kjøttpølse fra gilde i pitabrød:)+ no gr.saker. Vi overlevde sist gang, så satser på det går greit denne gangen også Er selv 41 og har spist noen pølser opp i gjennom.. Anonymous poster hash: bc536...e91
Gjest Vinglepetrine Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Hehe, vi skal også ha pølser:) røkt kjøttpølse fra gilde i pitabrød:)+ no gr.saker. Vi overlevde sist gang, så satser på det går greit denne gangen også Er selv 41 og har spist noen pølser opp i gjennom.. Anonymous poster hash: bc536...e91 Haha, godt å høre at vi er flere over 40 som fortsatt lever til tross for noen pølser i ny og ne!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Å herre, hvil i fred sier nå bare jeg:O Anonymous poster hash: df549...937
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå