Gå til innhold

Hva betalte du for din brudekjole?

Anbefalte innlegg

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Min kosta i underkant av kr 1 000,-, for snart 10 år siden, men likevel, da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som har leid kjole - når gjorde dere dette?

Har inntrykk av at nesten ingen butikker leier ut kjoler lengre? Nå har jeg ikke undersøkt så veldig altså, men har hørt flere som har sagt det er sjeldent nå...?

Anonymous poster hash: d4c15...2e1

Skrevet

4000,- var på salg.

Tenkte å legge den ut på finn.o til 1000,- Skal jo ikke bruke den igjen.

Anonymous poster hash: dee4a...645

Skrevet

min kostet 17000 - nydelig kjole fra Pronovias og gleder meg utrolig til å få bruke den snart.

Jeg fant mange fine kjoler på en nettside som heter noviamor.co.uk, men turte ikke å kjøpe på nett.

Og etter å ha prøvd et par kjoler, er jeg veldig glad for det. så fort at det var mange kjoler som ikke satt fint på meg.

Jeg var så heldig at jeg fikk brudepakken av mine foreldre (kjole, slør, underskjørt og belte)

Skrevet

Kjolen kostet 6000, men med slør, hårbøyle, sko, underskjørt, veske og undertøy kom den på rundt 8000 kr. Jeg kjøpte den i New York og sparte vel ca 12000 kr på å kjøpe den der :)

Skrevet

323 kr på Ebay. ;)

Skrevet

Tror jeg gav rundt 6000... Kjøpte den på www.bryllupsweb.no :) Kjole fra Lilly :)

Skrevet

8000 kr. Kjøpt i Norge.

Anonymous poster hash: 60b2e...84e

Skrevet

Tja.kun selve kjolen kostet vel 15000.. så kan du jo plusse på noen lapper for sko, slør og andre nødvendigheter ;)

Min mening : GALSKAP!!!

Den dag i dag angrer jeg på prisen av finstasen.ikke får jeg solgt den heller fordi den ikke ble 100% ren nederst i kantene etter rens :(

Vil anbefale deg en tur på finn.no jeg. Jeg prøvde kjolen til en i barselgruppa mi.satt som et skudd og var nydelig. Skulle få den for 5000. Tror du ikke geita reiste vekk uten å gi beskjed så det ble umulig å få kjolen til bryllupet :/..

Men men. Var den nydligste bruden ever da ;) hihihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...