beiruti Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Noen mammaer som vil bli kjent? Det hadde vært koselig, i og med at nesten ingen i min omkrets har barn. Jeg selv har ei datter på 4 mnd. Jeg liker å være sosial, men savner å ha noen å prate med om alt fra barn til hverdagslige ting. Ta kontakt :-)
Bustetroll Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Noen mammaer som vil bli kjent? Det hadde vært koselig, i og med at nesten ingen i min omkrets har barn. Jeg selv har ei datter på 4 mnd. Jeg liker å være sosial, men savner å ha noen å prate med om alt fra barn til hverdagslige ting. Ta kontakt :-) Sier ikke nei til flere venner jeg. Har en datter på 9 mnd
beiruti Skrevet 8. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2013 Noen mammaer som vil bli kjent? Det hadde vært koselig, i og med at nesten ingen i min omkrets har barn. Jeg selv har ei datter på 4 mnd. Jeg liker å være sosial, men savner å ha noen å prate med om alt fra barn til hverdagslige ting. Ta kontakt :-) Sier ikke nei til flere venner jeg. Har en datter på 9 mnd Så koselig :-) Hvor gammel er du da?
Bustetroll Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Noen mammaer som vil bli kjent? Det hadde vært koselig, i og med at nesten ingen i min omkrets har barn. Jeg selv har ei datter på 4 mnd. Jeg liker å være sosial, men savner å ha noen å prate med om alt fra barn til hverdagslige ting. Ta kontakt :-) Sier ikke nei til flere venner jeg. Har en datter på 9 mnd Så koselig :-) Hvor gammel er du da? 24, du da?
beiruti Skrevet 8. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2013 Noen mammaer som vil bli kjent? Det hadde vært koselig, i og med at nesten ingen i min omkrets har barn. Jeg selv har ei datter på 4 mnd. Jeg liker å være sosial, men savner å ha noen å prate med om alt fra barn til hverdagslige ting. Ta kontakt :-) Sier ikke nei til flere venner jeg. Har en datter på 9 mnd Så koselig :-) Hvor gammel er du da? 24, du da? Jeg er 20, hvor i Oslo holder du til da?
Bustetroll Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Noen mammaer som vil bli kjent? Det hadde vært koselig, i og med at nesten ingen i min omkrets har barn. Jeg selv har ei datter på 4 mnd. Jeg liker å være sosial, men savner å ha noen å prate med om alt fra barn til hverdagslige ting. Ta kontakt :-) Sier ikke nei til flere venner jeg. Har en datter på 9 mnd Så koselig :-) Hvor gammel er du da?24, du da? Jeg er 20, hvor i Oslo holder du til da? Rett utenfor, Kolbotn:) Men bor liksom 70 meter fra oslogrensa, hehe Du?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Hørt om google? Anonymous poster hash: aa8f9...aa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå