Gå til innhold

Har gått ned 20 kg i år

Anbefalte innlegg

Skrevet

ved å spise sunt! Droppe sjokoladen og ta en deilig smoothie når søtsuget kommer ;)

Vær sterk, så går det :)

Anonymous poster hash: f96df...1c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye. Skal klare det samme de siste mnd av dette året :)

Anonymous poster hash: 16ee0...388
Skrevet

Gratulerer så mye. Skal klare det samme de siste mnd av dette året :)

Anonymous poster hash: 16ee0...388

Takk :) Lykke til! Klarer jeg det så klarer du det :)

Skrevet

Jøss, det står det respekt av!

Jeg har lagt på meg 20 kg i løpet av de siste 6-8 årene jeg og skulle gjerne tatt de av igjen, men det er jammen ikke lett. Tar av meg hatten for deg som har greid det, gratulerer med vel utført arbeid!

Anonymous poster hash: 5dbbb...3a7
Skrevet

Så flink du er! :)

Jeg har gått ned 6 kilo på samme måte (ikke noe godteri eller potetgull og ellers spise fornuftig), men har endel igjen. Fint med litt inspirasjon fra andre som har klart det. :)

Skrevet

Hurra for deg! :) Kjempeflink er du! :)

Jeg har til nå gått ned 25 kg siden i fjor høst. Enda 10 til som skal av, men det går sakte, men sikkert nedover :)

Har gjort akkurat det samme som deg. Kuttet ut snop/sjokolade og potetgull bortsett fra en dag i uken. Spiser sunnere, kuttet ut brød, pasta og potet.

Og nå foretrekker jeg faktisk en smoothie fremfor en sjokolade! :o Hadde jeg aldri trodd gikk an ;)

Anonymous poster hash: ee3fc...3aa
Skrevet

Oj, du har vært sterk! Jg leste et sted at endret kosthold er langt viktigere enn fysisk aktivitet for å miste kilo. Man må jo trimme dritmye for å forbrenne en bolle eller en sjokolade, de fleste greier ikke det. Derfor MÅ kostholdet endres til det bedre. Ikke at trim i tillegg er skadelig altså:)

Jeg jobber med mine ekstra 12 kilo etter to svangerskap. Det går sakte riktig vei:)

Anonymous poster hash: ec096...dfe

Skrevet

Det bryr meg langt inni rævhullet, feita.

Anonymous poster hash: 611e5...159

Skrevet

Det bryr meg langt inni rævhullet, feita.Anonymous poster hash: 611e5...159

Nåka, litt brydde det deg siden du tok deg bryet med å åpne tråden og til og med svare på den. Busted!!

Skrevet

Bedre å være tjukk i rumpa enn tjukk i huet :P

Gjest meg&mini
Skrevet

Gratulerer så masse, HI:)

Kjempe bra jobbet!

Skrevet

Hurra for deg! :) Kjempeflink er du! :)

Jeg har til nå gått ned 25 kg siden i fjor høst. Enda 10 til som skal av, men det går sakte, men sikkert nedover :)

Har gjort akkurat det samme som deg. Kuttet ut snop/sjokolade og potetgull bortsett fra en dag i uken. Spiser sunnere, kuttet ut brød, pasta og potet.

Og nå foretrekker jeg faktisk en smoothie fremfor en sjokolade! :o Hadde jeg aldri trodd gikk an ;)

Anonymous poster hash: ee3fc...3aa

Bra jobba :) ja jeg elsker friske bær, smoothier osv fremfor potetgull osv. Hadde heller aldri trodd at DET var mulig :)

Skrevet

Oj, du har vært sterk! Jg leste et sted at endret kosthold er langt viktigere enn fysisk aktivitet for å miste kilo. Man må jo trimme dritmye for å forbrenne en bolle eller en sjokolade, de fleste greier ikke det. Derfor MÅ kostholdet endres til det bedre. Ikke at trim i tillegg er skadelig altså:)

Jeg jobber med mine ekstra 12 kilo etter to svangerskap. Det går sakte riktig vei:)

Anonymous poster hash: ec096...dfe

Ja kostholdet er definitivt viktigst :) jeg har klart dette uten å trene, men skal komme i gang med trening nå siden det er bra for kroppen :)

Skrevet

Haha, da hadde du ikke svart ;) jealous much ?? ;)

Jeg er/var ikke så feit heller egentlig ;) derfor er jeg ekstra stolt, siden de siste kiloene ofte er vanskeligst å miste. Har gått ned fra 72 kg til 52 kg som er min matchvekt. Stolt ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...