Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Ja, jeg lurer. Hva synes dere om navnet Hannah? (Ja det skal i så fall skrives sånn da vi har familie fra USA). Hvordan er foreldrene til Hannah da? Anonymous poster hash: 1d244...83e
Gjest Hercule Poirot Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Hannah (selv om jeg liker det best uten h på slutten) er et sterkt og flott navn!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Jeg har en Hanna. Ser ikke poenget med h på slutten selv on man har slekt i USA. Anonymous poster hash: 7481f...a95
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Jeg har en Hanna. Ser ikke poenget med h på slutten selv on man har slekt i USA. Anonymous poster hash: 7481f...a95 Hvorfor skal man ha h i slutten selv om man har slekt i USA?? Synes Hannah er finest med h til slutt....ser "uferdig" ut uten h... Anonymous poster hash: df756...cef
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Jeg kunne godt tenkt meg em Hanna selv jeg! (Da uten h på slutten, syns det ser "reinere" ut) Men nå ønsker du å bruke med h på slutten, og jeg syns det navnet er like fint! Anonymous poster hash: e4a5f...28d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Jenta mi heter Hannah, elsker det navnet Anonymous poster hash: 71df8...6be
Liv & Røre Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Kjempefint! Både med og uten H på slutten.
Løvinna30 Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 Det er så fint. Syns med H til slutt er finest, men Hanna er fint det også. Hannah er et helt nydelig navn !!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #12 Skrevet 8. august 2013 Fint uten h på slutten. Jeg får så lyst å si HannaHHHHHHHHHH når jeg ser navnet skrevet. Irriterendehhhhhh. Anonymous poster hash: 5007c...f1e
Heklemamma Skrevet 8. august 2013 #13 Skrevet 8. august 2013 Flott navn.. Og om man har familie i USA eller er derfra selv, så er det vel lov å putte på en h vel.. Selvom jeg egentlig ikke liker det.. hihi..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #14 Skrevet 8. august 2013 Fint og klassisk navn som dessuten fungerer over store deler av verden. Foretrekker det med h selv. Anonymous poster hash: ea735...1f8
PeppaPig Skrevet 8. august 2013 #15 Skrevet 8. august 2013 Nydelig navn! Står på listen for andremann (om det blir en jente da ) Liker det best med H på slutten.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #16 Skrevet 8. august 2013 Vår jente heter Hannah, det er nyyydelig! Anonymous poster hash: 78c01...aa5
minion Skrevet 8. august 2013 #17 Skrevet 8. august 2013 Syns det er morsomt at man kan lese det baklengs og ende opp med samme navn ; p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå