Gå til innhold

Hva synes dere om Hannah?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg lurer. Hva synes dere om navnet Hannah?

(Ja det skal i så fall skrives sånn da vi har familie fra USA).

 

Hvordan er foreldrene til Hannah da?



Anonymous poster hash: 1d244...83e
Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Hannah (selv om jeg liker det best uten h på slutten) er et sterkt og flott navn! 

Skrevet

Jeg har en Hanna. Ser ikke poenget med h på slutten selv on man har slekt i USA.

 

Anonymous poster hash: 7481f...a95

Skrevet

Jeg har en Hanna. Ser ikke poenget med h på slutten selv on man har slekt i USA.

 

Anonymous poster hash: 7481f...a95

 

Hvorfor skal man ha h i slutten selv om man har slekt i USA??

 

Synes Hannah er finest med h til slutt....ser "uferdig" ut uten h...

 

Anonymous poster hash: df756...cef

Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg em Hanna selv jeg! :)

(Da uten h på slutten, syns det ser "reinere" ut)

Men nå ønsker du å bruke med h på slutten, og jeg syns det navnet er like fint! :)

 

Anonymous poster hash: e4a5f...28d

Skrevet

Jenta mi heter Hannah, elsker det navnet :)



Anonymous poster hash: 71df8...6be
Skrevet

Kunne brukt det selv. Med h. ;)

Skrevet

Kjempefint! Både med og uten H på slutten.

Skrevet

Det er så fint. 
Syns med H til slutt er finest, men Hanna er fint det også. Hannah er  et helt nydelig navn !!! 
 

Skrevet

Fint uten h på slutten. :) Jeg får så lyst å si HannaHHHHHHHHHH når jeg ser navnet skrevet. Irriterendehhhhhh.

 

Anonymous poster hash: 5007c...f1e

Skrevet

Flott navn..

 

Og om man har familie i USA eller er derfra selv, så er det vel lov å putte på en h vel.. Selvom jeg egentlig ikke liker det.. hihi..

Skrevet

Fint og klassisk navn som dessuten fungerer over store deler av verden. Foretrekker det med h selv.

 

Anonymous poster hash: ea735...1f8

Skrevet

Nydelig navn! Står på listen for andremann (om det blir en jente da :) )

 

Liker det best med H på slutten.

Skrevet

Vår jente heter Hannah, det er nyyydelig! :)

 

Anonymous poster hash: 78c01...aa5

Skrevet

Syns det er morsomt at man kan lese det baklengs og ende opp med samme navn ; p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...