Gå til innhold

Hva tenker du om de som jobber i apotek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 37463...239

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de liker å jobbe i butikk

Anonymous poster hash: 9d743...ae3
Skrevet

At de er bedre i matte enn meg ;) Skulle gjerne jobbet i apotek men er ikke flink nok i matte å kjemi.

Skrevet

At de kan mye om legemidler og liker å hjelpe mennesker.

Anonymous poster hash: 0abdd...b8c
Skrevet

Jeg tenker stort sett veldig lite om folk basert på hvor jeg jobber. Det jeg derimot undrer meg over, er alle spørsmålene på DiB om "Hva tenker du om folk som...?" Alt fra hvor de jobber, til utseende, hårfarge og -lengde, tatoveringer eller ikke, antall barn og aldersforskjell på disse.

Jeg lurer veldig på hvorfor noe har behov for å vite hva jeg tenker om folk, basert på sånne enkle og litt overfladiske kriterier. Helt uten å ta hensyn til personligheten deres, eller andre de mange andre faktorene jeg bruker når jeg skal "tenke noe om folk".

Skrevet

Jeg tenker stort sett veldig lite om folk basert på hvor jeg jobber. Det jeg derimot undrer meg over, er alle spørsmålene på DiB om "Hva tenker du om folk som...?" Alt fra hvor de jobber, til utseende, hårfarge og -lengde, tatoveringer eller ikke, antall barn og aldersforskjell på disse.

Jeg lurer veldig på hvorfor noe har behov for å vite hva jeg tenker om folk, basert på sånne enkle og litt overfladiske kriterier. Helt uten å ta hensyn til personligheten deres, eller andre de mange andre faktorene jeg bruker når jeg skal "tenke noe om folk".

Signerer denne!! Det finnes akkurat like mange forskjellige apotekere som det finnes ulike gartnere, sykepleiere, rørleggere, ingeniører osv... Uinterressant tråd!

Anonymous poster hash: 0f781...6db

Skrevet

Jeg synes det er interessant å høre hva andre tenker om meg. ( jobber i apotek) Mener da ikke personlighet, men hvordan vi mennesker oppfatter folk som er innenfor et fagfelt. Er vi forutinntatt? Dømmer vi? Tar vi helt feil? :-) HI

Skrevet

Om du synes tråden ikke er av interesse, hvorfor svarer du? Hvorfor gikk du inn på tråden? Overskriften var jo ganske så konkret? HI

Signerer denne!! Det finnes akkurat like mange forskjellige apotekere som det finnes ulike gartnere, sykepleiere, rørleggere, ingeniører osv... Uinterressant tråd!

Anonymous poster hash: 0f781...6db

Skrevet

Jeg tenker det kunne vært en jobb som passer for meg, bortsett fra arbeidstidene. Ellers tenker jeg ikke særlig over de som jobber der.

Skrevet

Jeg tenker at jeg gjerne kunne jobbet på apoteket selv. At de har en interessant jobb. 

Utenom det en helt uinteressant tråd i rekken av flere  som jeg slumpet til å svare på. 

Skrevet

Jeg tenker det kunne vært en jobb som passer for meg, bortsett fra arbeidstidene. Ellers tenker jeg ikke særlig over de som jobber der.

Hva er det med arbeidstidene som ikke passer deg?

Anonymous poster hash: a93ab...a71

Gjest Bjørketreet
Skrevet

Jeg tenker at dere sikkert opplever mange flaue mennesker som stotrer frem et spørsmål om noe mot forstoppelse, gass, sopp, o.l :lol:  Og at dere må være flinke som hjelper dem og svarer profesjonelt når det handler om slike flaue ting. (jeg hadde hvertfall syntes det var pinlig!)

Ellers får dere nok litt innblikk i folk, unge nervøse jenter som kjøper graviditetstester, tilsynelatende oppegående folk som henter medisiner mot svært alvorlige sykdommer, syke barn osv... Men tenker at dette er dere vandt med. Folk flest stoler nok på at dere har rett når dere gir råd eller anvisninger.

Alt i alt tenker jeg at dere er flinke  :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...