Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Hvorfor vil dere stemme på FrP og hva jobber dere med ? Anonymous poster hash: f498e...157
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Jeg ønsker en større utbygging av fiskerinæringen og arbeider som biolog. Anonymous poster hash: 186b6...b06
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Jobber i industrien. Er enig i mye av politikken. Anonymous poster hash: e0cf8...f8b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Jeg jobber ikke, går på nav. Jeg vil ha billigere sprit og røyk, og mener at alle innvandrere stjeler fra meg ved å komme her og forsyne seg. Jeg har også en fet BMW som jeg har stylet med fartsstriper som jeg vil kjøre grisefort med på veien, men både veistandard og bompenger gjør det umulig. Grrr!! Jeg vil også at foreldre skal bestemme mer over sine barn uten innblanding fra det offentlige, så er enig i at barnevernet er noe stort tull. ikke leser jeg bøker heller, så det kan gjerne koste penger, jeg bryr meg ikke. Også vil jeg ha vin i butikken. Makan til diktaturstat vi lever i! Anonymous poster hash: 11ee8...c25
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Jeg er for mer privatisering, gjøre det lettere å starte opp bedrifter. vil også at vi skal begynne å investere i infrastruktur istedet for å plassere alle pengene vi har i utlandet og kjøpe eiendom der. Vi trenger en kraftig opprustning av skole, eldreomsorg, helsesektoren og vei og vil gjerne at de bryter handlingsregelen eller gjør den litt om for å fikse dette. De foregående regjeringene har bevilget lite penger til å få ting fikset og de har bare skjøvet problemet foran seg. Regjering kan si hva de vil om at vi har aldri gitt så mye penger til ditt og datt, men ingenting skjer. Sykehus er falleferdig og det er i ett av verdens rikeste land. Vi har veier som er så dårlig og det også i verdens rikeste land. Det er på tide å bruke penger innad i norge. jeg jobber i oljesektoren og er høyt utdannet.. Anonymous poster hash: f7bb1...111
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Stemmer Høyre i år, men har stemt FrP tidligere. Er regnskapsfører, og enig i en del av politikken til FrP, og svært uenig i en del annet. Anonymous poster hash: 09d21...cba
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Jeg jobber ikke, går på nav. Jeg vil ha billigere sprit og røyk, og mener at alle innvandrere stjeler fra meg ved å komme her og forsyne seg. Jeg har også en fet BMW som jeg har stylet med fartsstriper som jeg vil kjøre grisefort med på veien, men både veistandard og bompenger gjør det umulig. Grrr!! Jeg vil også at foreldre skal bestemme mer over sine barn uten innblanding fra det offentlige, så er enig i at barnevernet er noe stort tull. ikke leser jeg bøker heller, så det kan gjerne koste penger, jeg bryr meg ikke. Også vil jeg ha vin i butikken. Makan til diktaturstat vi lever i! Anonymous poster hash: 11ee8...c25 Enig azz! Også syns jeg det er så dumt med alle utlendingene! Få dem ut, så slipper vi alle svenskene og danskene som maser når vi er ute på resturang. Og de som vasker gulvene og doene på sykehusene, fy dem. De burde reise hjem så fort som mulig! Anonymous poster hash: b0e77...e3e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Jeg jobber i staten og mener at det finnes altfor mange ansatte i offentlig sektor. Jeg stemmer Frp fordi Norge må investere betydelig mer i infrastruktur (f.eks. veier, vann-og avløpssystemer), kutte ut bompengefinansering, øke nivå i skolen med bedre utdannet lærere og høyere krav til elevene, begrense antall innvandrere og stille krav til disse til integrering, redusere/forandre bistand til u-land slik at pengene kommer folket til gode i stedenfor diktatorer med konto i Sveits. Jeg er ikke opptatt av billigere alkohol eller røyk. Jeg mener oljefondet er egentlig ganske feil fordi den betyr i praksis at vi vil leve av andres arbeid i fremtiden og ikke vår eget, vi burde satse heller på utvikling og styrking av konkurransedyktige produkter, på den måten gjør vi oss uavhengig av oljeinntekter. Så å fjerne handlingsregelen er bare begynnelse. Jeg er forresten siviløkonom, tro det eller ei. Anonymous poster hash: 456cc...f9d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Nei, de kan bli. De som følger regler og lever sånn som vi. De som bare vil komme her, med sugerør nedi statskassa og hente hjem 5 koner hver og lyver om alder og sånn. Og bygger moské i våre byer! Og skal ha opplæring og undervisning på morsmålet sitt og alle papirer på nav må være på 1000 vis av språk så de kan skjønne hvordan penger de skal få. Heia FrP! De som følger alle regler kan selvfølgelig få være her! FrP vil også ha billigere røyk og sprit!! Anonymous poster hash: 11ee8...c25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå