Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Jeg forstår det bare ikke, hvorfor blir ikke magen min hard? Når jeg står oppreist synes jeg det ser ut som gravid mage, men når jeg setter meg ned blir huden mer valkete... Og jeg kan liksom holde i en klype fett og "disse" med magen, jeg forstår det ikke! Skal ikke en gravidmage bli hard?? Jeg er ikke overvektig eller noe, er ganske høy og veide 60 kg før graviditet, har hatt normal vektoppgang til nå... Jeg kjenner liv daglig. Alt ser bra ut på ul. Jeg klarer ikke være stolt av magen når den er slik, og jeg føler meg helt unormal når folk kommer å skal ta på magen og sier "oy! Jeg trodde magen ble sånn hard når man var gravid!" Er det ingen som er slik som meg? Eller noen som har vært slik? Hvilken uke er dere i i såfall? Jeg er som sagt i uke 22, føler hvertfall den skulle blitt hard til nå.... Anonymous poster hash: 0763a...fdb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Hard? Jeg kjenner musklene, men magen skal ikke være knallhard. Ser kulen jeg også når jeg står, men er myk for det. Når ungen setter rumpa ut når den blir større blir det hardere men da er det jo noe som står i mot inni på en måte. Så kommer vel an på muskler og leie. Har kjent tydelige muskler i alle mine 3 graviditeter men skikkelig hard har magen kun vært under kynnere og rier. Anonymous poster hash: b032f...b8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå