Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Nå har jeg nettopp brukt tiiiiimesvis på å lage en CV og skrive en søknad for min kjære mann til en ny jobb. Han har nemlig skulle ha gjort det selv i nesten en mnd men ingenting skjer. Jeg vil at han skal ha ny jobb så defor gjorde jeg det nå selv. Ble veeeldig bra søknad, om jeg må si det selv (og det må jeg for han sa ikke takk engang) Gjorde alt utenom å trykke send. Hvor tragisk er det egentlig? Anonymous poster hash: 7e92a...f7b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Du vil at han skal ha ny jobb? Er dette enda et trolleinnlegg? Nei, nå gir jeg opp og legger meg! Anonymous poster hash: 5d1fc...6e4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Neeeei han vil det også. Han er bare treg. Jobben han har nå er ett kapittel for seg. De fortjener han ikke! Men orker ikke ta det nå. HI Anonymous poster hash: 7e92a...f7b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Hæhæhæ? Anonymous poster hash: 7e92a...f7b
Gjest SHOC Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Du burde trykket send også. Men ha tilført søknaden noen linjer. Sender denne søknaden på vegne av min mann som jeg mener trenger en ny jobb, de han jobber for nå fortjener ham virkelig ikke. Siden han er altfor treg til å selv lage en CV selv, har jeg nå gjort det for ham. CV Mvh Konemor Det ville vært en CV de husket
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Herregud for noen svar. Troll eller ikke, tenk om hun mener dette og faktisk ønsker svar? Jeg hadde en kjæreste en gang som aldri fikk ut fingeren. Men i stedet for å være manman hans og skrive cv og søknad for han, så satte vi oss ned og gjorde dette sammen. Han skal kunne stå for hva som står i søknaden ed et evt jobbintervju. Så ja, mulig mannen din er ubrukelig, og mulig du er litt hønemor Hvis mannen din virkelig mistrives på jobb, så bruker han noen timer på å lage en god cv/søknad. Anonymous poster hash: 15dca...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå