Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Ser til stadighet at folk her inne ikke skjønner at noen navn lyser "ung, uutdannet mor". Mange nekter å tro at det er en type mennesker som velger slike white trash navn til barna sine, selv om forskning viser at navnevalg har mye å gjøre med sosial status. Her er et utmerket eksempel, hun har valgt det fiffige navnet Nathaniel Chrisander til sin sønn, ett navn i samme kategori som Leander Timian, Milo Maximillian, Sander Emilian, Sienna Isabella osv. http://rannveigheitmann.blogg.no/1375911312_legevakta__frste_dag_.html Anonymous poster hash: ed01b...a5d
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Gjeeeeeeeeesp.. Anonymous poster hash: 45415...409
Tabitha Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Jeg er litt oppi åra og kristen, og syns faktisk Nathaniel Chrisander er et veldig flott navn. Nathaniel er bibelsk/hebraisk. Og Chris kan assosieres med kristen (selv om jeg har skjønt det kommer fra Hellas).
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Jeg kjenner en August maximus og en vida atene. De har helt normale voksne foreldre med annerledes smak enn meg :-) Anonymous poster hash: 4e0c1...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå