Gå til innhold

Noen som reagerer på løk her? Gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiste rå løk på baguett for en ukes tid siden. Ente opp med skikkelig mageknipe, og mye luft i magen natten etter.

I dag hadde jeg løk i kjøttsausen til pastaen. Og nå har jeg igjen fått mageknipe og mye luft i magen.

Mistenker at jeg reagerer på løken.

Flere som har gjort det mens de har gått gravide? 

Var ikke slik med førstemann. Han reagerte bare da jeg ammet.

Og jeg som er så glad i løk ;)

Anonymous poster hash: 8123d...8fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er til vanlig svært glad i løk, men ikke denne graviditeten. Takler det ikke, spyr og spyr av all slags løk :( var heller ikke slik i de andre graviditetene

Anonymous poster hash: 0dbf8...d74

Skrevet

Har ikke reagert slik, men pleier å elske lukten av halket løk.Nå synes jeg det lukter som fordervet kjøtt. Blir kjempekvalm av det : S

Anonymous poster hash: d3ecb...54c

Skrevet

Løk bød meg voldsomt i mot under graviditeten - taklet heller ikke sopp :P

Skrevet

Det er nok ganske vanlig å reagere på spesielle typer matvarer i svangerskapet. Vet at det er mange som holder seg unna løken mens de er gravide, regner med at det er en grunn til det. 

Selv reagerer jeg ikke, men prøver likevel å unngå rå løk.

Skrevet

Det er nok ganske vanlig å reagere på spesielle typer matvarer i svangerskapet. Vet at det er mange som holder seg unna løken mens de er gravide, regner med at det er en grunn til det. 

Kan jeg spørre hvorfor?

Anonymous poster hash: f2dc3...b79

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor?

Hvorfor jeg unngår det? Har blitt en vane i løpet av tre svangerskap. Smaker ikke allverden heller ;)

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor?

Hvorfor jeg unngår det? Har blitt en vane i løpet av tre svangerskap. Smaker ikke allverden heller ;)

Aha :)

Skrevet

Ble også VELDIG  kvalm av lukten/smaken av løk da jeg var gravid! Klarte ikke engang og vaske opp ting som det hadde vært løk på.. Det varte faktisk en stund etter fødselen også, men nå er det heldigvis borte, for jeg er egentlig veldig glad i løk ;) Men løk gir jo generelt luft i mage, så kan hende det er ekstra ille når man går gravid, så det er derfor noen reagerer ekstra på det?

Anonymous poster hash: bb77f...bc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...