Gå til innhold

Hemorroider etter graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk det under første svangerskap, de henger ut av rumpa, klarer ikke å dytte de inn lenger. 

Nå har vi tenkt til å få barn nr. to, men jeg merker at jeg er kjemperedd for hvordan dette vil påvirke hemorroidene. Det var skikkelig vondt forrige gang. Noen med noen erfaringer?

Anonymous poster hash: c9a93...07f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen selv og fått piller, men aldri brukt de.. Kanskje begynne snart. Du må jo få medisiner?

Anonymous poster hash: e43bf...896
Skrevet

Samme problemet jeg og. Har en stor og en litt mindre, føler de blafrer. Gruer meg til neste graviditet pga de. Kommer til å søke om å fjerne overflødig hemoroidehud etter neste svangerskap pga de plager meg og vanskelig noen ganger å tørke seg helt ren bak.

Anonymous poster hash: d87a7...645

Skrevet

Kan man få piller? Da skal jeg snakke med fastlegen min om det. Ja, det kan være vanskelig å bli helt ren etter dobesøk, og det er ikke noe særlig. 

Anonymous poster hash: c9a93...07f
Skrevet

Det er sikkert de stikkpillene jeg fikk etter fødslen det er snakk om. Hemoriden trakk seg kanskje fortere sammen og blodet inni den gikk tilbake, men huden er jo igjen etter den. Jeg skjems sånn av den, hater at den er der. Kjenner den etter hver dobesøk og innimellom er den vond fremdeles:(

Anonymous poster hash: d87a7...645

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...