Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #26 Skrevet 7. august 2013 I alle år har jeg stemt Høyre, men livet mitt har forandret seg drastisk siden forrige stortingsvalg. Tror ikke akkurat det er mest lønnsomt for meg som alenemor med 3 små barn å stemme høyre.. Så nå er jeg i forskningsfasen, må sette meg inn i hva hvert parti mener.. Noen som vet hvor jeg finner disse valgomatene? Anonymous poster hash: a8ee6...b75
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #27 Skrevet 7. august 2013 Jeg kommer nok til å stemme høyre fordi det velferdssystemet vi har i dag ikke er bærekraftig. Jeg syns derfor en gradvis avvikling er viktig. Skulle velferdssystemet være uforandret måtte alle arbeidere betale over 70% skatt når eldrebølgen pensjonerer seg. Dette er tall som står i de fleste makroøkonomibøker, merkelig at såpass få politikere får det med seg! Anonymous poster hash: 351a6...02b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #28 Skrevet 7. august 2013 FRP!! Jens i statsministerstolen er SKANDALE!!! Anonymous poster hash: 0877e...d08
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #29 Skrevet 7. august 2013 Høyre. Noe annet ville vært fullstendig absurd... Anonymous poster hash: 59ebb...5e4
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #30 Skrevet 7. august 2013 Skulle gjerne stemt ap men vil ikke ga småpartiene sv og sp i regjeringen. De har så liten støtte i folket og mener det er udemokratisk at de kan få bestemme så mye. Koalisjonsregjering burde ikke vært lov. iår blir det nok høyre. ..byråkratiet må bygges ned samt det må bli lettere for private næringsdrivende å drive. Vil og ha mer privatisering da det norge driver med nå ikke er bærekraftig Anonymous poster hash: 82721...128
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #33 Skrevet 7. august 2013 I alle mine dager! Hva er du så betuttet over?? Anonymous poster hash: 493d2...163
1-2-3 <3 Skrevet 7. august 2013 Forfatter #34 Skrevet 7. august 2013 I alle mine dager!Hva er du så betuttet over?? Anonymous poster hash: 493d2...163 Dere er så ivrige her inne damer God natt
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #35 Skrevet 8. august 2013 Høyre. Har aldri hørt Jens svare på ett spørsmål. Han bare lirer av seg tomme ord og går rundt grøten. Dustemann. Inn med Erna :-). Velferdssamfunnet må opp til vurdering. Det må bli myyye vanskeligere å bli trygdet feks. Anonymous poster hash: 4a714...291
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #36 Skrevet 8. august 2013 Høyre. Skal bli godt å se den arrogante ap-gjengen gå av. Anonymous poster hash: 0c783...0ea
håperpåvinterbarn Skrevet 8. august 2013 #37 Skrevet 8. august 2013 Miljøpartiet de grønne får en sjanse av meg. Ser det går mot borgerlig regjering....det blir spennende (har stemt ap i alle år selv).
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #40 Skrevet 8. august 2013 Arbeiderpartiet. Siden jeg ble voksen har andre partier styrt skuta i korte perioder, men min oppfatning er at vi alltid vender tilbake til AP. Mulig vi trenger andre til å styre litt innimellom, så vi ser hvor bra vi stort sett har det når AP styrer. Anonymous poster hash: 75bd8...1f2
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #41 Skrevet 8. august 2013 Det er ikke personvalg i Norge. Anonymous poster hash: 9cc9c...6ec
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #42 Skrevet 8. august 2013 Frp Anonymous poster hash: b641c...cae
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #43 Skrevet 8. august 2013 Min oppfatning av at det stadig blir en rød/grønn regjering er slik: ap i regjering med sv og andre småparti styrer landet i noen år, helt til det viser seg at de holder på å grave sin egen grav for landet (ukritisk innvandring, pøser på med velferdsgoder for alle som vil, utrolig mye penger ut av landet for å blidgjøre diktatorer osv), så krever folket regjeringsskifte side de ikke ønsker at landet skal forfalle slik. Høyre og andre borgerlige partier kommer i regjering og får kun sitte 1-Max 2 perioder siden folket ikje synes de gjør noen god jobb. De har tydeligvis glemt hva de rødgrønne gjorde forrige stortingsperiode og krever regjeringsskifte igjen. Hvorfor? Fordi det tar år å rette opp alle feilene de rødgrønne har gjort (de har ikke gjort bare feil, men jammen meg ikke så mye bra som de lovde), og det tar år å få bygd veier, skoler, sykehjemsplasser og få en bedre bedriftsøkonomi i Norge. En borgerlig regjering trenger TID til å få gjøre en forskjell! Anonymous poster hash: 3291e...968
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #44 Skrevet 8. august 2013 Høyre el Frp Anonymous poster hash: 2cf4c...f70
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #45 Skrevet 8. august 2013 Men trolig blir det Erna som kommer til å ødelegge velferdsstaten, jeg gruver meg. Anonymous poster hash: 182d2...c7b Dersom ingen gjør velferdsstaten bedre rustet for fremtiden vil den forsvinne. Det som jeg finnes fascinerende er at noen tror at alle valgløfter fra et parti kommer til å bli gjennomført. Høyre regjerer ikke alene og må dermed bli enige med sine partner. Jeg stemmer Frp, jeg lar meg ikke skremme av svartmaleri. De har aldri vært i regjeringen, så la oss først se hva de virkelig gjør. Anonymous poster hash: 83a41...b20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå