Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Skal kjøpe Ipad brukt å selgeren som kontakter meg sier at ipaden er i recovery mode etter at barna har lekt med den,derfor selger hun den billig. Jeg trodde det betydde at den ipaden var satt tilbake til fabrikkinnstillinger,men hun legger det jo frem som noe negativt så det betyr kanskje noe annet enn jeg tror? Anonymous poster hash: 5b09d...f01
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 http://www.ipadforums.net/ipad-help/2987-how-put-your-ipad-into-recovery-mode.html Recovery Mode is how to start all over again on your iPad like new. It erases everything, even the operating system, and reloads directly from Apple. Once that is done, if you have performed a backup of your iPad in the past, you will be able to restore all of your configuration settings and preferences after the reload occurs.Reasons for using Recovery Mode:- You jailbroke your iPad and want to make sure all strangeness and problematic code and logs are gone- Your iPad isn't working quite right and you want to see if starting from the beginning will fix it- You want to sell your iPad but ensure there are no artifacts or remnants of your personal data, apps, and settings on the deviceAgain, the below instructions will start you over like an iPad direct from the factory. Anonymous poster hash: 26e53...c81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå