Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Datteren min begynte å bli rød på hviten i øyet i går. (det ene) Tenkte hun hadde klødd litt. Iløpet av dagen har hun fått det på begge øynene. Mannen mener det er fordi hun var litt trøtt.... Blir man rød om det feks. er betennelse? Skal selvsagt ringe legen i morgen om hun ikke er bedre. Men, lurer på om noen har opplevd dette. Anonymous poster hash: 83fcc...615
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Jeg var rød, og det var en kraftig betennelse. Men har hun det samme hadde hun hylt av smerte! Klør det? Svir? Renner? Hvis det gjør grusomt vondt og det renner, ring legevakt. Den begennelsen er sjelden, men alvorlig. Ikke for å skremme deg, prøver bare å hjelpe;) Anonymous poster hash: b99a1...19c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Jeg var rød, og det var en kraftig betennelse. Men har hun det samme hadde hun hylt av smerte! Klør det? Svir? Renner? Hvis det gjør grusomt vondt og det renner, ring legevakt. Den begennelsen er sjelden, men alvorlig. Ikke for å skremme deg, prøver bare å hjelpe;) Anonymous poster hash: b99a1...19c Nei, hun klager ikke på smerte. Klør ikke, det renner ikke og er ikke hovent. Hun er snart 5 år forresten. Anonymous poster hash: 6951e...d3e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Jeg var rød, og det var en kraftig betennelse. Men har hun det samme hadde hun hylt av smerte! Klør det? Svir? Renner? Hvis det gjør grusomt vondt og det renner, ring legevakt. Den begennelsen er sjelden, men alvorlig. Ikke for å skremme deg, prøver bare å hjelpe;) Anonymous poster hash: b99a1...19c Nei, hun klager ikke på smerte. Klør ikke, det renner ikke og er ikke hovent. Hun er snart 5 år forresten. Anonymous poster hash: 6951e...d3e Det var bra! Da trenger du ikke tenke på det! Ring legen i morgen du!:-) Anonymous poster hash: b99a1...19c
valkyrien Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Kan godt være allergi selv om det ikke klør. Her er forresten mannen sånn at han blir skikkelig rød i øynene hvis han har sovet for lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå