Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 kan jeg gå å legge meg før 9 åringene i teltet ute har sovnet? Lar jo terasse døren stå oppe, men de kan (og vil) sikkert holde det gående i 1-2 timer til. Teltet står sånn til at jeg ikke ser det fra soveromsvinduet... *gjesp* enda en lite gjennomtenkt idee Anonymous poster hash: 19adc...7c8
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Hadde aldri turt å la dem sove i telt alene i hagen uten oppsyn... Anonymous poster hash: ac8d2...65f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Hadde aldri turt å la dem sove i telt alene i hagen uten oppsyn... Anonymous poster hash: ac8d2...65f Ikke jeg heller...:S Og vi bor på en rolig plass! Anonymous poster hash: b57e0...6fd
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 (endret) Hadde aldri turt å la dem sove i telt alene i hagen uten oppsyn... Anonymous poster hash: ac8d2...65f Ikke jeg heller...:S Og vi bor på en rolig plass! Anonymous poster hash: b57e0...6fd Men i alle dager skal ikke ungene få oppleve å få sove alene i hagen lenger heller nå? Det er jo en viktig del av de flestes sommerminner, er det ikke? Men jeg hadde nok ikke lagt meg til å sove før det var stille da - plutselig finner de på at de skal gå på ekspedisjon eller noe sånt Legg deg litt på sofaen du, hi. Endret 7. august 2013 av ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Hadde aldri turt å la dem sove i telt alene i hagen uten oppsyn... Anonymous poster hash: ac8d2...65f Ikke jeg heller...:S Og vi bor på en rolig plass! Anonymous poster hash: b57e0...6fd Blir det ikke dyrt med all den bobleplasten dere pakker inn barna i? Anonymous poster hash: 3cbf8...84c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Anonymous poster hash: b57e0...6fd Blir det ikke dyrt med all den bobleplasten dere pakker inn barna i? Anonymous poster hash: 3cbf8...84c Hihi Anonymous poster hash: 79fb7...75a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 9-åringer går ikke plutselig på ekspedisjon på natta. Min 9-åring sov i telt i hagen i helga. Ser ikke problemet. Han elsket det Anonymous poster hash: 97377...ab6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Gikk det greit eller? Husker da jeg pleide å sove i telt i hagen. Gode minner:) Anonymous poster hash: 49cd0...773
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Her sover ofte 6 åringen alene i telt. Hun har nøkkel så hun kan låse seg inn om hun vil, men det har enda ikke vært nødvendig. Selvfølgelig kan det bli litt sent hvis de er flere og blir liggende å prate, men vi voksne kan gjerne legge oss før lommelyktene blir slått av der ute. Vi lar det bare være på litt lys sån at det ikke er helt mørkt om de skulle ville komme inn. Anonymous poster hash: 026df...9fd
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Jeg satt å halvsov til jeg trodde det var heeelt stille. Terassedøren var oppe ( altså ikke låst) så de kunne gå inn hvis de ville og litt lys sto jo på som et alltid gjør. De sov visst ikke allikevel, men det var da stille. Da jeg sto opp i dag morges hadde de byttet ut teltet med trampolina hvor de sov søtt i soveposene sine Dette gikk så bra og barna koste seg! Må legge til at jeg bor et godt stykke unna allfarvei så den største "risikoen" her er sau på vilfare, elg og kanskje noen andre rovdyr. Naboene følger litt med på hverandre og hva som sjer så jeg anser det som et trygt sted for barna å lære å stå litt på egne ben i skogen, på fjellet og ikke minst i telt. Anonymous poster hash: 19adc...7c8
Trultemor85 Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 Jeg bor landlig til og sov ute i telt flere ganger, om mine barn selv ønsker å gjøre det vil jeg selvsagt være nervøs, men kan jo ikke nekte de. Og første gangen vil vel en av oss sove der selv Jeg kan forstå at folk er mer hysteriske nå enn da vi var små, men er virkelig ikke sunt å være for overbeskyttende heller. Og hvis det er noen som skulle skremt de i telt her, må det være elg eller rådyr eller noe
Ikkesåallerværst Skrevet 8. august 2013 #12 Skrevet 8. august 2013 Hadde aldri turt å la dem sove i telt alene i hagen uten oppsyn...Anonymous poster hash: ac8d2...65f Ikke jeg heller...:S Og vi bor på en rolig plass!Anonymous poster hash: b57e0...6fd Som niåring?!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #13 Skrevet 8. august 2013 Jeg elsket å sove i telt i hagen, men skummelt var det alltid. Spesielt når nabokatten hoppet på teltet kl 24 og når store nabogutter demonterte teltet midt på natten med oss inni. ^^ Jeg ville ikke vært foruten de minnene, men jeg hadde aldri turt å sove i telt i dag - verken i hagen eller andre steder. Har tenkt å la jentene prøve å telte på terrasse i andre etg. i første omgang. Anonymous poster hash: 3c83f...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå