Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Er i uke 31. Når jeg er på jobb er magen konstant steinhard. Og jeg føler et slags press nedover. Veldig ubehagelig. Står og går hele dagen da jeg jobber i butikk og har ikke mulighet til å sitte. Når jeg kommer hjem fra jobb og får slappet av blir magen myk igjen. Anonymous poster hash: 23dbb...293
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Jeg vet ikke hva kynnere er,men dette er veldig ubehagelig :-( Hi Anonymous poster hash: 23dbb...293
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 høres ut som du kanskje ikke burde stå hele dagen... Kan du snakke med arbeidsgiver om å få en stol å sitte på? Anonymous poster hash: 991c0...0e8
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Problemet er at vi jobber alene og er veldig sjelden vi har tid til å sitte mellom kundene. Når kundene er i butikken har vi ikke lov å sitte,det har jeg forhørt meg om. Hi Anonymous poster hash: 23dbb...293
Nebbdyret <3 Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Det kan være støle muskler? Fordi du anstrenger deg?Er det ingen muligheter for tilrettelegging, roligere vakter osv?
scarecrow2011 Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Du har KRAV på tilrettelegging på jobb. For din del kan tilrettelegging bety å ikke være alene eller mulighet for å sette deg ned oftere. Kunder eller ei. Snakk også med jordmor om kynnerene og hør hva hun sier. Anbefaler også å lese litt om det i boken du har fått fra lege/ jordmor, der står det greit forklart det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå