Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Skal i gang med et krevende studie til høsten, men har så lyst å bli gravid snart. Tenker å fullføre 1.semester før vi begynner å prøve eller å bli gravid i løpet av vinteren.. noen som har fått barn mens de studerte, som kan helt ærlig om hvordan det er? Har en ettåring i hus som nettopp har begynt i barnehage. Anonymous poster hash: d1d0d...01e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Har fått snart to av tre barn under studier. Det første var planlagt, og da sa jeg aldri igjen. Det er ikke noe for meg og studere, være gravid og dårlig og være den som har med baby under undervisningen. Jeg anbefaler ingen dette! Det var utrolig tøft! Dette var under bachelor studier. Nå sitter jeg her igjen, gravid og holder på med master..uplanlagt Anonymous poster hash: ba346...c61
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Fikk barn rett før siste semester. Tok perm et år og fortsatte studiene. Hardt å begynne på igjen i ny klasse uten noen kjente, tror ikke jeg hadde fullført på et tidligere tidspunkt. Var veldig motivert for å bli ferdig heldigvis. Tungt rundt eksamener siden jeg ikke hadde bhg plass, men generelt veldig greit å være student med barn. God tid med ungen og hadde litt friere dager enn i jobb. Jeg brukte dagene på ungen og kveldene på studier. Anonymous poster hash: 8d4c4...836
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå