Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Hvor mye tran er det halvannet år gamle barn skal ha? Hilsen mamma`n til en tran-elsker Anonymous poster hash: c8fa2...ab4
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Tror det skal stå på tranflaska vel? Det jeg ser da: Anbefalt dagdose for soedbarn fra 4 ukers alder: 2,5 ml med gradvis økning til 5 ml innen 6 mnd alder. Etter dette står det ikke noe. Så ... 5 ml da?
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 ... å fy fela..... tok på tranflaska nå, og det stinker tran av fingerne mine
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 he he, ja det stinker! Heldigvis stråler vesla opp når jeg tar frem tranflasken, og gråter når jeg setter den inn igjen!!! Helt utrolig, for jeg synes tran smaker motbydelig!! Takk for svar!! (litt flau etter å ikke ha tenkt på at jeg kunne lest på flaska.... ) Anonymous poster hash: c8fa2...ab4
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Hehe, du er heldig du som har en som liker det Her prøves det, og ut kommer det like fort. Etterfulgt av BÆLJING!! Guri... Og ikke liker jeg det selv, så må nok innrømme at vi ikke gir han det her lenger :S
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Jeg ble skremt av helsesøster som snakket om forskning som viste forskjell på utvikling av hjernen. Men det er jo mye lettere når vesla liker det. Vet om mange som sluttet ganske fort med det... Anonymous poster hash: c8fa2...ab4
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Ja, det er nok ingen tvil om at tran er bra for flere ting, deriblandt det du sier. Men jeg er liksom litt av den oppfattningen av at om man blir tvunget i seg noe i ung alder, noe man sterkt missliker, utvikler man en livslang avsmak på det. Så for vår del, skal vi prøve med sana sol istede når poden blir litt eldre Men skulle så absolutt ønske jeg greide å få i han tran..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Vi fikk ikke gitt noen av barna våre tran pga smaken. Så kjøpte jeg inn sanasol. Så nå tar de både sanasol og tran. Tran først, så sanasol, tar de ikke tranen, så får de ingen sanasol;-) De har aldri hatt noe problem med magen..osv Anonymous poster hash: e8c21...4c0
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 oi tranen har stått bakerst i skapet i noen mnd nå.. glemt den bort. Får grave den frem igjen.. De skal ha en hel sånn sprøyte når de er 6 mnd.. Vet ikke hvor mye en full "sprøyte" er men Anonymous poster hash: f8fbb...fbb
Preggie Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 oi tranen har stått bakerst i skapet i noen mnd nå.. glemt den bort. Får grave den frem igjen.. De skal ha en hel sånn sprøyte når de er 6 mnd.. Vet ikke hvor mye en full "sprøyte" er men Anonymous poster hash: f8fbb...fbb de skal ha to sprøyter... i hvertfall hvis du snakker om easytran sprøytene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå