Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Når bilen hans går i stykker reparere han den selv, siden det koster så mye på verksted. Når min bil går i stykker, har han aldri tid til å fikse min bil så derfor betaler jeg for reperasjon på verksted. Vi bor sammen og eier det meste sammen men ikke bilene. Jeg kan jo ikke forvente at han skal ordne sånne ting for meg, men han er veldig nøye på å ikke la andre gjøre den jobben han klarer like godt selv siden det koster så mye. Anonymous poster hash: cd674...036
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Ok. Sånn er ikke min mann eller andre menn jeg kjenner. De fleste setter konas bil høyere enn egen bil, siden kona ofte er den som oftest har barn i bilen... Anonymous poster hash: 357dd...272
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 nei Anonymous poster hash: 4723f...f8a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Nå er det en liten ting som må ordnes på bilen som jeg vet han har gjort på sin egen bil for ikke så lenge siden. Lurer på om jeg skal hinte frempå bare for å høre responsen? Sånn type "du har vel ikke lyst til å ordne litt på bilen min du som er så flink til sånt..?" Ikke at det skal spille noen rolle men han tjener 1,8 mill og jeg 350 000. Anonymous poster hash: cd674...036
Honningmelon Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Eh, jo, det kan du forvente at han gjør for deg.
Superdolly Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Jeg sitter her og lurer på hvordan dere deler økonomien jeg, når jeg hører sånne historier. Ikke at du trenger å fortelle det her inne, altså, men er han like lite raus med andre ting?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Jeg sitter her og lurer på hvordan dere deler økonomien jeg, når jeg hører sånne historier. Ikke at du trenger å fortelle det her inne, altså, men er han like lite raus med andre ting? Både og, han betaler mer enn meg til boliglån, strøm, forsiktringer osv, men så eier han større andel av huset enn meg også. Han er vell ikke så gnien økonomisk, men ikke akkurat av den spandable typen. Anonymous poster hash: cd674...036
beibilykke Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 nei fy...... det der virker jo helt sprøtt... hinte frem på..? eeehh.. Hva med å si at bilen trenger en fiks og spørre NÅR han har tid til å gjøre det for deg.. kjenner jeg blir skikkelig provosert over han gubben din altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå