Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Og facebook! Hva fant jeg? Fint lite! Ikke er han utro og ikke planlegger han sexorgie med meg og kompisene sine. Ja ja, deilig å ha et lykkelig a4 liv spør du meg Anonymous poster hash: 9ea12...dd1
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Hææærlig! Fant ingenting jeg heller... Var sikker på at her var det mye rart, men neh, ingenting )) Anonymous poster hash: e562b...a7d
<3 2G <3 Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Det vet jeg uten å snoke faktisk Det er godt det
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Hadde funnet ut av fint lite uten keylogger gitt.. Men nå vet jeg at han lager seg profiler på nettdating sider, utroskapssider, snakker med andre på live sex chat, flørter med jenter på facebook og diverse diverse.. Prøver å spare meg opp noen kroner så jeg kan flytte fra han... Drittsekk.. Anonymous poster hash: ec94a...f83
*Yuna* Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Hehe Ikke noe snoking her, skjønner ikke tastelåsen engang
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Jeg snoka på samboers facebook etter en magefølelse av at noe var galt. Og hva fant jeg? Jo, flørtemeldinger i bøtter og spann med xen hans.. Konfronterte han. Og han la seg paddeflat. Like etter utvekslet vi fb passord. Som jeg sa til han, jeg stoler ikke på deg. Men jeg er villig til å jobbe med det. Og jeg skulle aldri ha gått inn på facebooken din, men gjorde det alikevell. Min ide er, om man ikke har noe å skjule, så hvorfor skjule noe? Han har nå fri tilgang til min fb, og jeg til hans. Anonymous poster hash: 0ac12...5d9
Øyne som ser!! Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Har alle passord til mannen, men har aldri i vært inne å sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå