Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Har en baby på 3 måneder og etter å ha puttet i meg junk både i form av mat og snop så fant jeg ut at jeg skal begynne et sunnere liv. Det jeg opplever nå er at jeg føler meg litt slapp og energiløs. Det jeg spiser er: Frokost: havreflakes med cultura Mellommåltid: gresk yoghurt med honning og nøtter Middag: alt fra fisk, svin, biff osv med tilbehør Spiser ikke lunsj siden jeg spiser frokost sent, i 10-11 tiden. Hvis jeg spiser kvelds er det oftest det samme som jeg spiser til mellommåltid. Spiser jeg for lite eller er dette et greit kosthold mens man ammer? Anonymous poster hash: d8cbe...680
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Må legge til at jeg prøver å gå tur på ca 1 time hver dag også. HI Anonymous poster hash: d8cbe...680
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Jordmoren min sa at man anbefaler alle nybakte mødre å ta vitamintilskudd, gjerne med litt jern i. Feks floradix formula. Ellers kan det se ut som du spiser litt lite kanskje? Og hvor er kveldsmaten? Anonymous poster hash: 331b4...b4e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Unnskyld, jeg så nå det du skrev om kveldsmaten. Anonymous poster hash: 331b4...b4e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Du spiser for lite. Du skal ha ca 2300kcal i døgnet når du ammer. Anonymous poster hash: 6c7cf...27f
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Oi så sunn og flink du er Som ammende, mister man jo mye kalorier for dagen. Så jeg ville kanskje spist litt mer, men like sunt
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Takk for svar! Da skal jeg øke inntaket! Vil jo ikke at det skal gå utover melka:) Anonymous poster hash: d8cbe...680
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå