Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Så en blogger som skal ha det navnet, fikk litt lyst til å kalle min ufødte det Anonymous poster hash: ef9d1...222
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Skikkelig smør på flesk! To så godt som like navn.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Grøsse, ikke mye fint. Anonymous poster hash: a78b4...567
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Kjenner en som har en datter som heter Sienna. Og en yngre datter som heter Linnea. Sammen blir det litt voldsomt. Eller. VELDIG voldsomt. Anonymous poster hash: 956c6...0b6
Gunner Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Jeg syns ikke navnene er noe fine sammen. Men hver sin smak.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Jeg likte det. Anonymous poster hash: c0b15...d3f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Sleng på en guttunge som heter Leander Carosander så sklir du rett inn på Nav! Grusomt navn som lyser ung, uutdannet mor med bleika hår og som sparer opp til silikonpupper. Anonymous poster hash: 58149...edb
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Plundrete. Begge navnene kan fungere hver for seg. Anonymous poster hash: 5aebb...92c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #11 Skrevet 7. august 2013 Sienn Ali Nea? Anonymous poster hash: b89d1...74f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 Sleng på en guttunge som heter Leander Carosander så sklir du rett inn på Nav!Grusomt navn som lyser ung, uutdannet mor med bleika hår og som sparer opp til silikonpupper. Anonymous poster hash: 58149...edb ...der kom den ja. Du klarte ikke dy deg gjorde du purka? Anonymous poster hash: 466ad...c44
Sint naken biltyv Skrevet 7. august 2013 #14 Skrevet 7. august 2013 Det er hun angst bloggeren det! Syns navnet er ok... Hver sin smak og bla bla bla
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 Sleng på en guttunge som heter Leander Carosander så sklir du rett inn på Nav! Grusomt navn som lyser ung, uutdannet mor med bleika hår og som sparer opp til silikonpupper. Anonymous poster hash: 58149...edb Herregud, er det nødvendig å slenge dritt. Og hvilken overraskelse at kengumamma liker sånne drittkommentarer Anonymous poster hash: cc324...747
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #16 Skrevet 7. august 2013 Sleng på en guttunge som heter Leander Carosander så sklir du rett inn på Nav!Grusomt navn som lyser ung, uutdannet mor med bleika hår og som sparer opp til silikonpupper. Anonymous poster hash: 58149...edb ...der kom den ja. Du klarte ikke dy deg gjorde du purka? Anonymous poster hash: 466ad...c44 Eeeehhhhh, skal man ikke svare da noen spør hva man syntes? Skal jeg pynte på det da eller? Jeg syntes det er RÆVVA stygt og det står jeg for! Anonymous poster hash: 58149...edb
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 Sleng på en guttunge som heter Leander Carosander så sklir du rett inn på Nav! Grusomt navn som lyser ung, uutdannet mor med bleika hår og som sparer opp til silikonpupper. Anonymous poster hash: 58149...edb Herregud, er det nødvendig å slenge dritt. Og hvilken overraskelse at kengumamma liker sånne drittkommentarer Anonymous poster hash: cc324...747 La nå Kengumamma være i fred! Hun er tøff som står for det hun mener! Det er jo faktisk en kjennsgjerning at navnevalg ofte er en forlengelse av mor og fars personligheter. Anonymous poster hash: 2117a...2ec
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #18 Skrevet 7. august 2013 Sleng på en guttunge som heter Leander Carosander så sklir du rett inn på Nav! Grusomt navn som lyser ung, uutdannet mor med bleika hår og som sparer opp til silikonpupper. Anonymous poster hash: 58149...edb Herregud, er det nødvendig å slenge dritt. Og hvilken overraskelse at kengumamma liker sånne drittkommentarer Anonymous poster hash: cc324...747 La nå Kengumamma være i fred! Hun er tøff som står for det hun mener! Det er jo faktisk en kjennsgjerning at navnevalg ofte er en forlengelse av mor og fars personligheter. Anonymous poster hash: 2117a...2ec Er man tøff når man slenger dritt, bare man gjør det med nick? Anonymous poster hash: cc324...747
Gjest Vinglepetrine Skrevet 7. august 2013 #19 Skrevet 7. august 2013 Har man bare lov å svare i slike tråder dersom man liker navnet? Jeg syntes det navnet er "mindre pent", for å si det mildt...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #20 Skrevet 7. august 2013 Har man bare lov å svare i slike tråder dersom man liker navnet? Jeg syntes det navnet er "mindre pent", for å si det mildt... Selvfølgelig ikke, men det må kunne gå ann å svare ordentlig uten å slenge dritt vel? Anonymous poster hash: cc324...747
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #21 Skrevet 7. august 2013 Sleng på en guttunge som heter Leander Carosander så sklir du rett inn på Nav! Grusomt navn som lyser ung, uutdannet mor med bleika hår og som sparer opp til silikonpupper. Anonymous poster hash: 58149...edb Herregud, er det nødvendig å slenge dritt. Og hvilken overraskelse at kengumamma liker sånne drittkommentarer Anonymous poster hash: cc324...747 La nå Kengumamma være i fred! Hun er tøff som står for det hun mener! Det er jo faktisk en kjennsgjerning at navnevalg ofte er en forlengelse av mor og fars personligheter. Anonymous poster hash: 2117a...2ec Er man tøff når man slenger dritt, bare man gjør det med nick? Anonymous poster hash: cc324...747 Nå slang hun ikke dritt heller... Hun likte en kommentar, kanskje hun syns det stemmer, kanskje hun syns den var morsom, eller røff eller hva som helst. Ikke noe du har noe med. Vær sur på anonym, isåfall. Anonymous poster hash: 2117a...2ec
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #22 Skrevet 7. august 2013 Hver gang jeg prøver å lese det navnet så blir det til: Sienna Lienna...... Både Sienna og Linnea er flotte navn, men jeg synes de kommer mye finere frem når de står alene enn når de står sammen. De "drukner" hverandre, på en måte. Anonymous poster hash: 4d029...94f
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 7. august 2013 #23 Skrevet 7. august 2013 Moralpolitiet: BÆÆÆBUUUBÆÆÆBUUU Kjære jenter/kvinner og medbrukere her inne. Når noen spør om et navn er pent eller ikke, holder det fint å si; nei, ikke fint. Eller, ja det liker jeg. Drittslenging er vi for gode for, ALLE SAMMMEN her inne!
Preggie Skrevet 7. august 2013 #24 Skrevet 7. august 2013 Jeg synes det er alt for voldsomt! Ett av navnene hadde holdt, og da hadde jeg gått for Linnea:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå