Gullunger Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Noen som har erfaringer med disse merkene? Er til en ettåring. Kjøpte nettopp en jakke fra Colour Kids på salg og den virker så fin og god. Nå trenger vi regntøy, så vurderer dette merket. Ellers så jeg på vossatar regntøy som virket lett og behagelig. Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Jeg hadde kjøpt reflex, mye tykkere enn alt annet regntøy jeg har sett og da skal det minst til at det går i stykker. Bare pass på at du kjøper det tykkeste, for de har litt forskjellige varianter der. Anonymous poster hash: dce51...574
Gjest amandine Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 VOSSATASSAR regntøy(merk staving:-)) har iallefall ikke vi god erfaring med.
Gullunger Skrevet 7. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2013 Jeg hadde kjøpt reflex, mye tykkere enn alt annet regntøy jeg har sett og da skal det minst til at det går i stykker. Bare pass på at du kjøper det tykkeste, for de har litt forskjellige varianter der. Anonymous poster hash: dce51...574 Takk for svar. Har hørt at reflex er bra, men tenkte at en ettåring ikke sliter like mye på tøyet som en tre/fireåring. Siden det koster en del mer tenkte jeg å prøve ut noe som er litt rimeligere. Hun vokser jo så fort ut av det i denne alderen. Men skal vurdere litt videre...
Gullunger Skrevet 7. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2013 VOSSATASSAR regntøy(merk staving:-)) har iallefall ikke vi god erfaring med.[/quotWhoops! Takk!
soleia Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Jeg hadde kjøpt reflex, mye tykkere enn alt annet regntøy jeg har sett og da skal det minst til at det går i stykker. Bare pass på at du kjøper det tykkeste, for de har litt forskjellige varianter der. Anonymous poster hash: dce51...574 Er einig med deg at det er slitesterke regnklede, men til ein ettåring ville eg valgt noko tynnare og mjukare. Hadde navigare til eldste, som eg ikkje var så nøgd med fordi hetta datt ned i ansiktet, og så har dei hatt eit heilt greit sett frå stormberg, som har tålt ein del.
You can call me Dårris Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Har brukt Ticket to Heaven og Reima regnøty for det meste, og har vært veldig fornøyd. Kjøpte Lego (troooor jeg) til eldste en gang, og det var veldig dårlig!
3 i april Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Det beste regntøyet som finnes må være TROLL. Dette har vært så slitesterkt at det har gått i arv. Å mine gutter er aktive. Ellers så har Celavi veldig lett og mykt regntøy. Ikke av det som tåler mest vann, men en ett åring er vel uansett ikke så mye ut.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Vossatassar er elendig! Ville gått for Bamse-regnsett fra Lindex eller Abeko regnsett, dersom du vil ha et rimelig og ikke for tykt et. Ellers sverger jeg til Helly Hansen K Explorer. Det er det mest slitesterke og behagelige regntøyet jeg har prøvd ut, og jeg har prøvd mange ulike Anonymous poster hash: b6195...824
Gullunger Skrevet 7. august 2013 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2013 Vossatassar er elendig! Ville gått for Bamse-regnsett fra Lindex eller Abeko regnsett, dersom du vil ha et rimelig og ikke for tykt et. Ellers sverger jeg til Helly Hansen K Explorer. Det er det mest slitesterke og behagelige regntøyet jeg har prøvd ut, og jeg har prøvd mange ulike ; Anonymous poster hash: b6195...824 Da styrer jeg unna vossatassar... Enig i at Helly Hansen er bra. Har stort sett brukt det til mine tre gutter. De har blitt så store nå og det er en stund siden jeg hadde barnehagebarn, så nå synes jeg det er en utstyrsjungel der ute og det er fint å få litt hjelp. Tenkte bare å kjøpe rimeligere en HH nå som hun bare er ett år. Hvor får jeg kjøpt Abeko? Mener å huske at en av gutta hadde det en gang og at jeg var veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå