Gå til innhold

En sånn... Rar tilfeldighet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt foran en pc på nav istad.. Bak meg hører jeg en same blir kalt ved navnet sitt, og da hun svarer hører jeg at hun har nordlansdialekt.. Jeg må jo gå bort for å høre om hun er den jeg trodde hun var. (Det var vel 98% sikkert at jeg hadde rett)

Og jada det var hun. Farmoren til datteren min.
Så fikk de møttes for første gang også. For en tilfeldighet.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe - jeg stusset litt over samen ;)

Skrevet

Oi så spennende da:) visste hun om din datter før nå?

Skrevet

Oi så spennende da:) visste hun om din datter før nå?

Ja, og hatt lyst til å møte henne, men faren har ikke vært interessert.. 

Hun ble i alle fall glad da:) Skal treffe henne igjen en annen dag :)

Skrevet

Kanskje dette ga henne det ekstra pushet hun burde ha kommet med for lenge siden, for å bli kjent med sitt eget barnebarn. Håper hun er tro til sine ord da.

 

Anonymous poster hash: 914b2...bb4

Skrevet

Kanskje dette ga henne det ekstra pushet hun burde ha kommet med for lenge siden, for å bli kjent med sitt eget barnebarn. Håper hun er tro til sine ord da.

 

Anonymous poster hash: 914b2...bb4

Hva snakker du om? .....

Skrevet

Jeg synes hun burde ha pushet på for lenge siden for å bli kjent med barnebarnet sitt. Får håpe hun tar initiativ til å møtes igjen.

 

Anonymous poster hash: 914b2...bb4

Skrevet

Jeg synes hun burde ha pushet på for lenge siden for å bli kjent med barnebarnet sitt. Får håpe hun tar initiativ til å møtes igjen.

 

Anonymous poster hash: 914b2...bb4

Du snakker som om du kjenner henne og hele familien skjønner du. Ligger mye bak

Skrevet

Det gjør det alltid, men du må jo forvente at det kommer noen meninger når du legger ut et slikt innlegg på et offentlig forum. Jeg svarer basert på den informasjonen du deler og har ikke forutsetning for å vite stor annet enn dama enn at hun er farmor, aldri har møtt barnebarnet, nordlending og går på NAV.

 

Anonymous poster hash: 914b2...bb4

Skrevet

Det gjør det alltid, men du må jo forvente at det kommer noen meninger når du legger ut et slikt innlegg på et offentlig forum. Jeg svarer basert på den informasjonen du deler og har ikke forutsetning for å vite stor annet enn dama enn at hun er farmor, aldri har møtt barnebarnet, nordlending og går på NAV.

 

Anonymous poster hash: 914b2...bb4

Her inne får man mye rart ja, det har jeg erfart tidligere også, he he.  Men du hadde informasjonen om at faren til barnet ikke har vært interessert i å la henne møte henne. Derfor syntes jeg det var et litt underlig svar å komme med. Det er ikke bare bare å "pushe" om man ikke er velkommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...