Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Blir ikke mennene sure? Synes jeg ser et mønster her, dersom vi ikke har sex på 4 dager har mannen kortere lunte, er irritabel og mister sitt vanlige, gode humør. Nesten som en pms-fase. Hi, hi. Han klager ikke, men jeg har lagt merke til et slags mønster her. Anonymous poster hash: 93389...46e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Nei, han blir ikke sur. Merker likevel at vi er nærmere hverandre i perioder med mer sex. Anonymous poster hash: 757be...09c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Jo han blir sur, men ofte enda mer sur enn vanlig de første dagene etter vi har hatt sex. Forvirrende... Kanskje fordi han vet det er lenge til neste gang? Anonymous poster hash: c91ac...72c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Nei, men som oftest skyldes det han og ikke meg. Vi har et par perioder i året som er litt sparsommelige på sexfronten, men det er som sagt slik han er, ikke jeg. Ikke det at jeg skjønner hvorfor menn (eller kvinner) skal bli sure heller. Det går da an å hjelpe seg selv innimellom. Skal single mennesker som ikke har sexpartnere gå rundt å være sinte hele tiden? Anonymous poster hash: e4920...2df
<3 2G <3 Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Det skal gå lang lang tid og ufin oppførsel fra meg før gubben blir sur for litt tørke.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Her er det omvedt, han som sjelden vil. Jeg blir ikke sur av den grunn. Men merker at sexen gjør at vi kommer nærmere hverandre, så går det en måned eller to uten, så blir følelsene litt svakere også Anonymous poster hash: d1ef8...000
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Nei. Og her snakker vi ikke 4 dager, heller 4 uker. Anonymous poster hash: 48a5e...958
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Nei, han blir ikke sur. Han blir mer som en travel hundevalp når trykket øker i pungen hans! Anonymous poster hash: 1c70a...e12
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Nei heldigvis blir han ikke sur, da hadde vi nok ikke kunne vært sammen! Nå om dagen får han sex hver mnd rundt eggløsning, ellers kan det gå et par mnder mellom hver gang. Vi elsker hverandre og har det topp på alle måter unntatt sexlivet. For meg er det helt greit, for han er det nok litt mer et savn. Anonymous poster hash: 300a4...a0b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Jeg blir ikke sur, men savner det og synes vi er milevis fra hverandre og mangler nærhet. Så ja, jeg synes sex er viktig i samlivet og kan ikke se for meg at vi kommer til å bli gamle sammen om det ikke blir bedre etterhvert. Anonymous poster hash: 088d3...ef4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå