Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Er det noe som er fort gjort å glemme når man pakker til sydentur? Har barn på 5 år. Anonymous poster hash: 8bf4e...d53
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Når man reiser uten småbarn, så trenger man egentlig ikke så mye på en tur til syden. Badebukse/bikini så dere slipper å lete etter det med en gang dere kommer ned, noen shortser og t-skjorter (evt skjørt/kjole i tillegg for jenter), badesko, så trenger man egentlig ikke noe annet. Hvis dere skal til et vanlig "sydensted" så har de jo alt mulig i butikkene der også, hvis dere skulle ha glemt noe (så lenge dere har med billett, pass og kort) Anonymous poster hash: b824a...4c4
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Når man reiser uten småbarn, så trenger man egentlig ikke så mye på en tur til syden. Badebukse/bikini så dere slipper å lete etter det med en gang dere kommer ned, noen shortser og t-skjorter (evt skjørt/kjole i tillegg for jenter), badesko, så trenger man egentlig ikke noe annet. Hvis dere skal til et vanlig "sydensted" så har de jo alt mulig i butikkene der også, hvis dere skulle ha glemt noe (så lenge dere har med billett, pass og kort) Anonymous poster hash: b824a...4c4 Jeg har barn på fem år Takk for tips! Anonymous poster hash: 8bf4e...d53
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Når man reiser uten småbarn, så trenger man egentlig ikke så mye på en tur til syden. Badebukse/bikini så dere slipper å lete etter det med en gang dere kommer ned, noen shortser og t-skjorter (evt skjørt/kjole i tillegg for jenter), badesko, så trenger man egentlig ikke noe annet. Hvis dere skal til et vanlig "sydensted" så har de jo alt mulig i butikkene der også, hvis dere skulle ha glemt noe (så lenge dere har med billett, pass og kort) Anonymous poster hash: b824a...4c4 Jeg har barn på fem år Takk for tips! Anonymous poster hash: 8bf4e...d53 Jeg så du har barn på 5 år. Med småbarn mente jeg små barn som trenger bleier, vogn, barnemat, mme osv Anonymous poster hash: b824a...4c4
Søskendrøm<3 Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Jeg ville tatt med armeringer, solkrem, tegne og puzzlesaker evt DVD spiller og DS om turen blir lang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå