Gå til innhold

Pakkeliste til Syden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe som er fort gjort å glemme når man pakker til sydentur?

Har barn på 5 år.

Anonymous poster hash: 8bf4e...d53
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man reiser uten småbarn, så trenger man egentlig ikke så mye på en tur til syden. Badebukse/bikini så dere slipper å lete etter det med en gang dere kommer ned, noen shortser og t-skjorter (evt skjørt/kjole i tillegg for jenter), badesko, så trenger man egentlig ikke noe annet. Hvis dere skal til et vanlig "sydensted" så har de jo alt mulig i butikkene der også, hvis dere skulle ha glemt noe (så lenge dere har med billett, pass og kort)

Anonymous poster hash: b824a...4c4
Skrevet

Når man reiser uten småbarn, så trenger man egentlig ikke så mye på en tur til syden. Badebukse/bikini så dere slipper å lete etter det med en gang dere kommer ned, noen shortser og t-skjorter (evt skjørt/kjole i tillegg for jenter), badesko, så trenger man egentlig ikke noe annet. Hvis dere skal til et vanlig "sydensted" så har de jo alt mulig i butikkene der også, hvis dere skulle ha glemt noe (så lenge dere har med billett, pass og kort)

Jeg har barn på fem år :)

Takk for tips!

Skrevet

Jeg har barn på fem år :)

Takk for tips!

Jeg så du har barn på 5 år. Med småbarn mente jeg små barn som trenger bleier, vogn, barnemat, mme osv :)

Skrevet

Jeg ville tatt med armeringer, solkrem, tegne og puzzlesaker evt DVD spiller og DS om turen blir lang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...