Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Har en fireåring som alltid har hatt dårlig ånde. Det er ikke noe problem med tannhygiene og jeg har tenkt at det bare er slik. Hun har også klaget over vond mage, men kan spise like etterpå og jeg har aldri sett henne smertepåvirket. Har også nevnt det for lege som sa at mavevondt er noe mange barn snakker om uten at det er noe, så lenge andre symptomer uteblir. Nå har jeg satt mavevondt og dårlig ånde sammen og lurer på om den dårlige ånden kan være en indikasjon på at det faktisk er noe galt i maven? Har bestilt time hos fastlege. Noen som har erfart det samme? Anonymous poster hash: 16c67...188
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Ingen som har opplevd dette? HI Anonymous poster hash: 16c67...188
Rafaella Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 (endret) Mandlene kan lukte. Sjekket det? Endret 7. august 2013 av Rafaella
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Nei, har ikke sjekket det. Men skille hun ikke hatt halsproblemer da? HI Anonymous poster hash: 16c67...188
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Nei, har ikke sjekket det. Men skille hun ikke hatt halsproblemer da? HI Anonymous poster hash: 16c67...188
Lille krøll Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Jeg har veldig mye allergier, trenger ikke alltid å være noe jeg får vondt i magen av eller plages av men om jeg fortsetter spise det over tid blir jeg plaget. Før jeg ev får vondt i magen får jeg dårlig ånde, den stinker. Har aldri hatt hull eller noen problemer med munnen. Min lege sa at jeg forer kroppen med gift og det må ut. Jeg får eksemer, kviser og dårlig ånde slik at kroppen kan dytte ut giften. Fastlegen fant ingen allergier og jeg måtte til refleksolog som sendte blodprøver til USA. Er allergisk mot bla melk og gluten.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Det kan være refluks til spiserøret. En svakhet mellom magesekk og spiserør sånn at surt innhold kommer opp i spiserøret. Anonymous poster hash: 616c5...690
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå