Gå til innhold

Når begynte dere og kjenne bekkenløsninga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk det i uke 8 sist... Og håper det ikke kommer så fort denne gangen, så derfor bare lurte jeg på når dere begynte ;)

Anonymous poster hash: 35a65...830

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Merket ingenting til bekkenet i første svangerskap, men vondt nesten før positiv test i andre svangerskap.

Skrevet

ingenting 1 gang...

2 gang... første gang jeg merka var ca uke 10 =/

Anonymous poster hash: 9d327...fe6
Skrevet

Nr 1 og 2 kjente jeg ingenting til det, men med nr 3 begynte det allerde i uke 6... Ble heldigvis så ille at jeg måtte i ta i bruk krykker :)

Skrevet

Hatt det i mer eller mindre grad med alle 6... men aldri så ille at jeg måtte bruke krykker. Verst med 4. mann. Fikk det i uke 12 da. Mest smerter. Store problemer med å bevege meg. Er overbevist om at det var verst med han pga at jeg for første og siste gang gikk høygravid midtvinters!!! Alle de andre er født

Skrevet

I perioden mai- august, skulle det stå! :P

Skrevet

Merket ingenting til bekkenet i første svangerskap, men vondt nesten før positiv test i andre svangerskap.

Samme her.. Og i uke 10 begynte jeg behandling... Var så vondt at jeg begynte å gråte når jeg skulle løfte storesøster opp i vogna.. Veldig slitsomt...

Skrevet

Nr 1: ingenting

Nr 2: ca uke 28

Nr 3: ca uke 15

Det går nedover med en stakkar...

Anonymous poster hash: 50da2...786
Skrevet

Fikk smerter uke 14-15. Brukte krykker (av og på) de siste 4 mnd. Har fortsatt en del vondt nå 5 mnd etter fødsel. Er veldig nervøs for hvordan neste svangerskap vil bli.

Anonymous poster hash: ce266...121

Skrevet

Nr 1 : Ingenting

Nr 2 : Ingenting

Nr 3: Smerter ved gange fra uke 10 cirka. 

Anonymous poster hash: e5a08...c12
Skrevet

Nr 1 ca veke 30, denne gongen ca veke 25 (frå då eg begynte å synes verkinga var eit problem).

Skrevet

Med første startet diffuse plager rundt uke 14-15. Med nr to begynte jeg til behandling i uke ti, da var det allerede ille. I sv.skap 3, 4 og 5 var det første symptom på graviditet. Før positiv test. Sikkert som banken hver gang. Jeg er nesten symptomfri når jeg ikke er gravid, men dessverre katastrofedårlig i alle sv.skap.

Anonymous poster hash: ffa6c...bde

Skrevet

Nr1: ingenting

Nr2: uke 5

Nr3: hatt det hele tiden da det er tett mellom disse to og det ikke gav seg mellom graviditetene.

Blir vel krykker snart... :(

Gjest Østfold-80
Skrevet

Nr 1 i uke 16

Nå er jeg 10 uker,og gudskjelov ikke merket noe enda.

Skrevet

Nr. 1 ingenting

Nr. 2 ingenting

Nr. 3 fikk litt ganske sent i svangerskapet, forsvant når hodet festa seg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...