Gå til innhold

Bruker dere høvel ved barbering nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at de fleste bruker høvel, men kan ikke forstå hvordan i h......det går an!! innimellom alle skrukker, og ikke ser man så godt hva man gjør heller :P

Jeg bruker barbermaskin (Ladyshave), og det blir pent og glatt alle steder med den også. Slipper å tenke på å skulle skjære med i de edlere deler.... :D

Anonymous poster hash: c06ea...027
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker hårfjerningskrem :-) Gjort i alle år, og aldri fått noen reaksjon der nede...

Anonymous poster hash: 13e0d...62f

Skrevet

Høvel

Anonymous poster hash: 5119a...673

Skrevet

Høvel :) Er det mindre skrukker og sånt med maskin da?..

Skrevet

høvel ! skrukker? og maskin, er ikke det bare VERRE?

Anonymous poster hash: 8d17b...4a5
Skrevet

Høvel :) Er det mindre skrukker og sånt med maskin da?..

Nei, men maskinen er ikke like skarp som en høvel er.....HI

Anonymous poster hash: c06ea...027

Skrevet

bruker høvel.. med hårfjerningskrem blir ikke hårene borte.. de knekker bare av, og står igjen masse stubber.
Blir ikke glatt her uten å bruke høvel og barbere mot hårene.. TYKKE hår.. :(

Anonymous poster hash: 4e12c...468
Skrevet

Jeg bruker også maskin, men det er fordi jeg ikke tåler å høvle.

Har veldig sensitiv hud og om jeg høvler blir jeg så sår, inngrodde hår, kviser, og det klør så vannvittig etterpå. Orker det ikke.

Så da blir det maskin.

Anonymous poster hash: c4d1a...836
Skrevet

krem funker ikke her heller.. håra blir IKKE borte !

Skrevet

Vokset for første gang i sommer. Og det kommer jeg til å fortsette med. Noe så aldeles superlettvindt! :) Har så grove og mye hår at barberer jeg er det ordentlig stikkete allerede dagen etter :S

Anonymous poster hash: 454a4...dd8

Skrevet

er d ikke jævli vondt å vokse?? og kleint....?

Skrevet

Høvel, og det fungerer utmerket.

Anonymous poster hash: cf0cd...a36
Skrevet

Jeg bruker også maskin, men det er fordi jeg ikke tåler å høvle. Har veldig sensitiv hud og om jeg høvler blir jeg så sår, inngrodde hår, kviser, og det klør så vannvittig etterpå. Orker det ikke. Så da blir det maskin. Anonymous poster hash: c4d1a...836

Har samme problem med høvel. Hvilken maskin bruker du?

Anonymous poster hash: 94578...d81

Skrevet

Nei bruker pinner. Skarpe pinner.

Anonymous poster hash: e68e0...374

Skrevet

Jeg har en ladyshave, men bruker den kun oppå. Tørr liksom ikke begynne med den mellom alle kriker.. Av en eller annen grunn ser jeg for meg at den plutselig får tak og raserer hele fiffinetten fullstendig! :o (takk til mamman til nurket for fantastisk ord :D )

Men det går kanskje ikke an?

Anonymous poster hash: 1ba0c...d60

Skrevet

Jeg har en ladyshave, men bruker den kun oppå. Tørr liksom ikke begynne med den mellom alle kriker.. Av en eller annen grunn ser jeg for meg at den plutselig får tak og raserer hele fiffinetten fullstendig! :o (takk til mamman til nurket for fantastisk ord :D )

Hahahaha, ser for med en ladyshaver med stor munn og skarpe tenner som "slurper" i seg hele herligheten, med hud og hår ;)

Nei, en ladyshaver spiser ikke hud altså, jeg har brukt den i alle "krinkler og kroker" i flere tiår og aldri opplevd noe dramatisk. Kan lugge litt om den er gammel og ikke er skarp lenger da, jeg kjøper nye av og til.

Skrevet

Hahahaha, ser for med en ladyshaver med stor munn og skarpe tenner som "slurper" i seg hele herligheten, med hud og hår ;)

Nei, en ladyshaver spiser ikke hud altså, jeg har brukt den i alle "krinkler og kroker" i flere tiår og aldri opplevd noe dramatisk. Kan lugge litt om den er gammel og ikke er skarp lenger da, jeg kjøper nye av og til.

Haha :D Takk for betryggende ord! ;) Kanskje jeg skal tørre å prøve da :)

Skrevet

Bruker høvel, fungerer utmerket. Skrukker? Har ikke jeg lagt merke til iallfall, og jeg tar alt i blinde sittende på huk i dusjen. Blir fint og glatt. Vokset det bort en lang periode, men det irriterte meg at det måtte bli litt lengde på det før neste voksing, derfor kuttet jeg det ut.

Skrevet

Skrukker?! Hva slags understell har dere egentlig?!? SKRUKKER?!!

Anonymous poster hash: 5d7bc...8c4

Skrevet

Skrukker?! Hva slags understell har dere egentlig?!? SKRUKKER?!!

Anonymous poster hash: 5d7bc...8c4

Skukker ja! ;) Jeg har fått skrukker etter 2 svangerskap der jeg la på meg ca 30 kilo begge gangene. Når jeg da kommer ned i normalvekt så er fiffinetten mer skrukkete :P Men vil heller ha skrukker enn å være bælfeit :P

Skrevet

Må henge meg på de som sier "skrukker???"

Bruker stort sett høvel. Epilator er så sinnsykt vondt på undersiden, og med voks må man jo la det vokse ut i mellomtiden, grøss...

Anonymous poster hash: 3cf10...dca

Skrevet

Jeg har både skrukker og hårvekst nedentil. Men heldigvis er hårveksten utvendig og "skrukkene" mer intimt plassert.

Jeg bruker høvel, og synes det er veldig enkelt og greit.

Prøver å manne meg opp til å prøve å vokse, når jeg uansett tar leggene, men foreløpig er det blitt med tanken.

Anonymous poster hash: b2463...6ad

Skrevet

Bruker pinsett ;)

Hjeeelp, auuu. Det er jo selvpining :huh:

Anonymous poster hash: e93af...635

Skrevet

Bruker pinsett ;)

Hjeeelp, auuu. Det er jo selvpining :huh:

Anonymous poster hash: e93af...635

ja, fy FAEN!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...